DrLaban Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 Skal du skifte til skiver bak? Ser du har *gjesp* trommler... Jepp.. men det gjøres under motorbyttet til høsten ;) Du ser ikke bremsene uans.. og slik som den ruller i sommer så greier tromle fint å stoppe bilen :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Mars 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2005 WORK WORK WORK!!! EDIT: Jeg kommer til å sveise på samme profil, som den under lampene, i nedkant på luka. Slik at alt under lampene blir likt. Har lagt i 5.giret nå og jobber som besatt hver kveld. Bilen vil trille inn på festningen i Halden 22.mai ;) Kveldens shots....!!! Bakluka ble kleenet ferdig. Ny plåt ble knekt til med riktig vinkel og skjært i riktig størrelse. Punkt....for...punkt..... Resultatet Motoren ble plukket ned... begynner faktisk å bli litt varmt å skru i termodress (GODT TEGN!!!) Klar til sveising :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
metz Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Fulgte daglig med på vwaudi-club forumet, så nå er det jaggu godt du oppdaterer litt her også :) Ganske sikker på at denne kommer til å bli årets hit hvis du rekker å bli ferdig. Stå på! 500 innlegg gitt, får feire med vår, helg og pils ;) Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Ganske sikker på at denne kommer til å bli årets hit hvis du rekker å bli ferdig. Den blir ferdig...det garanterer jeg :titties: Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 ...og den blir årets hit, uten tvil!!! :) Dukker du opp på VW-Audi treff på NBS i Juni? Et lite spørsmål, ser du punkter "plåten" på bakluka. Vil du etterhvert "fylle" hele raden med punkter så det blir en jevn sveis langs hele? Skal sveise litt på Golfen, og som du skjønner så har jeg ikke skikkelig peil. selvom jeg liker å tro det ;) Men jeg satser på at jeg får det til. Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet April 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 ...og den blir årets hit, uten tvil!!! :) Dukker du opp på VW-Audi treff på NBS i Juni? Et lite spørsmål, ser du punkter "plåten" på bakluka. Vil du etterhvert "fylle" hele raden med punkter så det blir en jevn sveis langs hele? Skal sveise litt på Golfen, og som du skjønner så har jeg ikke skikkelig peil. selvom jeg liker å tro det ;) Men jeg satser på at jeg får det til. Punkter ikke noe mer en det som er gjort nå. Men de sitter ganske så tett. Så lenge alle er godt gjennomsveise så holder det fin-fint. Jo mer du sveiser..jo større er sjansen for at plåten slår seg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Punkter ikke noe mer en det som er gjort nå. Men de sitter ganske så tett.Så lenge alle er godt gjennomsveise så holder det fin-fint. Jo mer du sveiser..jo større er sjansen for at plåten slår seg. Er riktig dette....må bare sveise nok til at det sitter og ikke sprekker opp igjen. Men veldig viktig med ordentlig gjennomsveising! Har brukt litt tykkere plåt (1mm) på denne modden pga stivhet og at det ikke skal slå(bulke) seg ved innsveising. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 ...og den blir årets hit, uten tvil!!! :) Dukker du opp på VW-Audi treff på NBS i Juni? Så vidt jeg vet blir det ikke noe treff der i år.. :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 jøss!! detta blir bra gut:) tøft det der du har gjort da:D likte det med bøylen jeg! stå på og legg ut bilder i fleng. det er alltid gøy:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Punkter ikke noe mer en det som er gjort nå. Men de sitter ganske så tett.Så lenge alle er godt gjennomsveise så holder det fin-fint. Jo mer du sveiser..jo større er sjansen for at plåten slår seg. Men blir det ikke sprekk mellom der du sveiser da? Mellom delene liksom. Hvordan fikser du det? Så vidt jeg vet blir det ikke noe treff der i år.. :) Hvorfor ikke???? :( :( Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Hvorfor ikke???? :( :( NBS har bestemt seg for å fornye treffet. De tar et pauseår i 2005 og kommer sterkere tilbake i 2006. Ble sagt på vacn forumet... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet April 1, 2005 Rapporter Share Skrevet April 1, 2005 Jaja, fint det kommer noe positivt ut av det da :) Og til 2006 treffet håper jeg å ha klar min Golf også, så da blir det kos. :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Men blir det ikke sprekk mellom der du sveiser da? Mellom delene liksom. Hvordan fikser du det? Tinn sparkling ville vært best! Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svaggen Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 konge cab Drlaban! sombrero Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet April 2, 2005 Rapporter Share Skrevet April 2, 2005 Tinn sparkling ville vært best! Hvorfor det? Finnes mye sparkel på markedet nå som ikke synker. Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg