Gå til innhold

StreetMeet @ Metro Senter (Lørenskog) 16.apr

Ranger emnet


Oleee

Anbefalte innlegg

troe det blir litt drøyt å fly ned til oslo for å være med på treff uten bil;)

 

Hva med å komme deg til Ålesund og sige nedover med dieseldyret mitt da?

Må sid ette frister gutter, men vi får se, er da enda lenge til neste helg :D

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Foreløpig så der det slik ut når det gjelder fremmøte:

 

*Oleee

*Mandel

*Rayander

*olehenri

*Doser_86

*cREATURe

*zoom

*Maroc

*proto

*srednA

 

...og "kanskje" folka:

 

*ClusterOne

*Sly

*chr1z

 

...men hva de andre? :confused:

(blir vel sikkert langt for dere.. doh)

 

*B.T.i

*mono

*Golf 3 GTD Special

 

+++ til andre jeg har glemt, eller ikke er så aktive i Golf III forumet...kommer dere? :)

 

Kan bli et kongebra oppmøte dette! :)

 

Blir bra dette:) Hvis alle som står der kommer :)

Jeg kommer nok, må få vite avreise fra statiol stasjonen.. Og når dere har tenkt dere dit.

 

Ikke mange dagene igjen nå :D

aprilia-sv.jpg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var ingen dum ide tommy, kan møte deg på dombås jeg. tar med en passe pose pils og godt humør, skal vel klare å finne ett sted å sove til oss i samme slengen;)

 

Pilsen kan du legge igjen hjemme, med mindre du har ekstrem ordenssans og rydder opp tomgodset ditt.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maroc ville nok føle seg høy i hatten hvis han skulle få den æren, så han takker helt sikkert ja til å kjøre først :)

 

hehe, høy i hatten jeg nei, blir nok litt kult å lede et tog ja, men vet ikke helt den raskeste veien, men kommer nok til metro skal jeg love dere :)

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hør på han, bli bakerst wtf?. hva om jeg bare klistrer på en golf 3 merke a babyhmm?, da er jeg først da :hello:

 

hehe, det er ikke bare å klistre på et golf 3 merke, golf 3 er golf 3, ferdig med det, hvis du kjører først tar vi bare en annen vei, finnes fler vettu :)

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår