Gå til innhold

StreetMeet @ Metro Senter (Lørenskog) 16.apr

Ranger emnet


Oleee

Anbefalte innlegg

Bare for nyskjerrighetens skyld.. Ser at Oslo Motorfestival stenger "portene" sine rundt 19:00 og StreetMeet begynner sånn ca. 21:00, hva skal dere som er på Oslo Motorfestival gjøre i mellomtiden? Ble no snakk om babb da i en annen tråd på forumet, men til dere andre som ikke skal.. Yeye, går vel sikkert til eting da..og muligens en liten runde på "omtalte" Strømmen;) Neida, hehe..

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 174
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bare for nyskjerrighetens skyld.. Ser at Oslo Motorfestival stenger "portene" sine rundt 19:00 og StreetMeet begynner sånn ca. 21:00, hva skal dere som er på Oslo Motorfestival gjøre i mellomtiden? Ble no snakk om babb da i en annen tråd på forumet, men til dere andre som ikke skal.. Yeye, går vel sikkert til eting da..og muligens en liten runde på "omtalte" Strømmen;) Neida, hehe..

je skar ha babb! hehe. arti med noen runder og!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry jeg ikke har svart på denne tråden tidligere,men har vært en "svipp tur" til bergen.

 

Men jeg kunne tenkt meg å samla 3`r gjengen et sted der ja og sett litt på hverandres prosjekter osv. blitt kjent og snakka litt "shitt och stuff"

Må ta en felles entre da folkens.

 

Si vi møtes på Kongsgården(olavsgård eller hva den heter),så kjøre vi felles derfra?? eller andre forslag??

 

Og til dere som sier "muligens",ikke tenk på det en gang,dere har å komme alle sammen. og bilen trenger ikke se 100% strøken og fin ut med det første.

Tror jeg rett og slett ikke blir ferdig med min til 16. men håper på det beste og kommer til å stille opp fordet.

 

Skal jo også forresten på Hellerudsletta på dagen. og hadde tenkt babb etter det. men får se,kjett å kjøre helt til oslo for å spise liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når har du tenkt te å dra te hellerud a raymond?

samla de som skal fra lillehammer og hamar å kjørt ned dit og te metro senere el no da kanskje?

nevnt før tror jeg..l * smule trøtt *

 

Har ikke sagt bestemt tidspunkt enda,men i fjor så var vi 4-5 biler som kjørte i følge fra Hamar bare.

Vi dro faktisk ganske tidlig fra hamar,tror vi hadde samling på tomta kl.9 om morgen,cruisa nedover i ei lita kollone. sol og deilig vær. dro inn på hellerudsletta.

Men uansett kommer til å være en del biler fra Hamar i år.

 

Når hadde dere fra Liljæhæmmern tenkt å dra innover da?

Må få samkjørt dette da så vi lager en kjempe kollone innover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik som det ser ut nå, så kommer de fleste fra III'er forumet, bortsett fra et par.. Skal ikke ta deg turen da B.T.i? Hehe..:D For ikke snakk om Golf 3 GTD Special - kom du også;)

 

Har faktisk en liten feeling på at "turistene" skal til Strømmen etter Oslo Motorfestival er ferdig for dagen jeg, muligheter for å treffe der, eller Olavs gård som Raymond nevner...

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sagt bestemt tidspunkt enda,men i fjor så var vi 4-5 biler som kjørte i følge fra Hamar bare.

Vi dro faktisk ganske tidlig fra hamar,tror vi hadde samling på tomta kl.9 om morgen,cruisa nedover i ei lita kollone. sol og deilig vær. dro inn på hellerudsletta.

Men uansett kommer til å være en del biler fra Hamar i år.

 

Når hadde dere fra Liljæhæmmern tenkt å dra innover da?

Må få samkjørt dette da så vi lager en kjempe kollone innover.

har vært i trysil i snart 2 uker så hakke fått snakka med noen om det ennå, men kan ikke der på hamar bestemme et tidspunkt for når dere drar nedover, så blir det nok en ordnings på lillehammer og

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har vært i trysil i snart 2 uker så hakke fått snakka med noen om det ennå, men kan ikke der på hamar bestemme et tidspunkt for når dere drar nedover, så blir det nok en ordnings på lillehammer og

 

hehe,trysil ja here ich coommma!!!! reiser dit nu straks jeg,drekka øøølllll og koze seg på afterski og kjøre slekk slim slam.. hihiiiii

 

Jo da ,kan sikkert finne ut tidspunkt for oss på hamar og komme tilbake litt nærmere hvor mange og når vi drææg!!

 

Da sier vi slik da at du er "reiseleder" for de der opp(+moelv-vingrom etc), så tar jeg meg av de her på hamar. men jeg snakker da seff om å reise innover litt tidlig så vi får hele dagen og kunne sitte ute litt i sola og slikt. sombrero

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe,trysil ja here ich coommma!!!! reiser dit nu straks jeg,drekka øøølllll og koze seg på afterski og kjøre slekk slim slam.. hihiiiii

 

Jo da ,kan sikkert finne ut tidspunkt for oss på hamar og komme tilbake litt nærmere hvor mange og når vi drææg!!

 

Da sier vi slik da at du er "reiseleder" for de der opp(+moelv-vingrom etc), så tar jeg meg av de her på hamar. men jeg snakker da seff om å reise innover litt tidlig så vi får hele dagen og kunne sitte ute litt i sola og slikt. sombrero

 

jau, hehe, kan hvertfall si i fra til de jeg har nr ått..

 

men du? trysil dù? å drekka?!?

 

hehe.. hmm.. da kan du få besøk av meg hvis du er på fest på kveldstid.. hehe. vakt oppi her vett, kaster ut folk som får klager på seg og slik.. hehe :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yess, da ble det en stor "nyhet" over StreetMeet som foregikk i Kr.sand igår kveld, som ble vist på TVNorge ikveld..

 

Jeg vil foreslå til dere andre, at dere tenker litt om og parkerer litt unna "der alt skjer" når dere kommer på Metro senteret...med hensyn til burning, fulle folk, kasting av søppel/tomflasker + div.. Over selve senteret er det en del rekke leiligheter der det helt sikkert bor eldre folk som vil ha fred og ro på kvelda, + at det bor en del folk rundt om også... Går vel ikke mange minuttene vi blir kasta bort sikkert, og da er det en "backup-plan", som blir å legge snuten om til Valhall i Oslo.. Og til folket som ikke er kjent da, så blir dere jo borte veldig raskt..og folket stikker hjemover..

 

Men HVIS da det skjer noe på Metro og folket blir borte, kanke vi også ha en liten backup vi også da? :rolleyes: Noen forslag, meninger om det?

 

Har lyst å treffe på flest mulig III'ere her fra forumet :)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår