metz Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Jeg synes for all del du bør velge noe annet enn den grønnfargen, for hvis du velger en "sånn" farge blir det jo det eneste folk legger merke til ved bilen, og sånn vil man jo ikke (hvertfall ikke jeg) ha det. Det er jo helheten som teller :) Denne fargen er jo litt snasen: http://www.kreativesjeler.net/~metz/bestofvw/mk2/slides/sascha.html Siter BESTOFVW http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2005 Helt enig med Metz: Jeg ville helt klart gått for en mer diskret farge, for det er jo andre ting på bilen som gjør den unik enn en (skrikende) farge (og jeg ser jo tidligere i tråden din at du har en del snaddre detaljer, samt at du har et veldig unikt utgangspunkt). Fargen han foreslår er genial! Dette er forresten en Porschelakk (som jeg ikke husker navnet på i farta). Var ganske vanlig i Tyskland midt på 90-tallet på Scene-VW'er. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Mai 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 21, 2005 Den fargen var jo kjempe kul, noen som kan klare og finne ut fargekoden ?? Di felgene på den golfen var jo også RÅ, har lyst på sånne jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Böhser Onkäl Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Da må man begynne å bla i gamle blader. Den avbildede bilen ble presentert i VW-Speed i 1998, om jeg ikke husker feil. Siter Lieber Weber im Ohr als Lader am Arsch... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 har enda ikkje funne den jettaen eg snakte om men eg fant ein anna som er rød og chrom. litt mørke bilder http://www.vw-scene-hamm.de/3.Treffen%2024.08.03/Bilder%203.Treffen%20Hamm/Image-84.JPG http://www.vw-scene-hamm.de/3.Treffen%2024.08.03/Bilder%203.Treffen%20Hamm/Image-97.JPG http://www.vw-scene-hamm.de/3.Treffen%2024.08.03/Bilder%203.Treffen%20Hamm/Image-98.JPG http://www.vw-scene-hamm.de/3.Treffen%2024.08.03/Bilder%203.Treffen%20Hamm/Image-27.JPG Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 24, 2005 fant ett bilde til av den bilen i dagslys ein rød til men for gud skyld ikkje gjer detta Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Mai 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Den jettaen var J....G rå, det var tøff med vinrød og chrome. Må nok vurdere den fargen ja. Det siste bilen på bilde der var jo FLOTT, NOT !!!!!! Der er gale at folk kan gjør slik med en så fin bil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Mai 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 25, 2005 Den jettaen var J....G rå, det var tøff med vinrød og chrome. Må nok vurdere den fargen ja. Det siste bilen på bilde der var jo FLOTT, NOT !!!!!! Der er gale at folk kan gjør slik med en så fin bil. den farge er flott ja. hadde eg lakkert bilen min om igjen så hadde det blitt den fargen Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Juni 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Har i dag vært og holdt på litt med bilen, tok ut frontvindu som forøvrig var limt fast og ikke med pakning, det var bare en tynn gummilist på utsiden så jeg måtte skjære limen får og få vinuet ut. Tok også ut bakvinduet for og se etter rust, og det var ingenting. Var litt overflate rust rundt frontvinduet. Tok av skjermene foran bare for og se om det var noe mystisk, men ingen ting rust der heller bare MASSE tecktyl. Så nå begynner det og nærme seg lakkering (ENDELIG). Noen som har bilde av en G60 skjerm ?? Jeg må kappe vekk en del i skjermen og lurte på hvor mye som er kappet vekk på en G60 orginalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetta_vr6_kompressor Skrevet Juni 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 4, 2005 Har i dag vært og holdt på litt med bilen, tok ut frontvindu som forøvrig var limt fast og ikke med pakning, det var bare en tynn gummilist på utsiden så jeg måtte skjære limen får og få vinuet ut. Tok også ut bakvinduet for og se etter rust, og det var ingenting. Var litt overflate rust rundt frontvinduet. Tok av skjermene foran bare for og se om det var noe mystisk, men ingen ting rust der heller bare MASSE tecktyl. Så nå begynner det og nærme seg lakkering (ENDELIG). Noen som har bilde av en G60 skjerm ?? Jeg må kappe vekk en del i skjermen og lurte på hvor mye som er kappet vekk på en G60 orginalt. G60 skjermene er det vel kappa bort ca 25 cm i topp. Du begynner da ved innerst på falsen på skjermen. Siter Some people see the glass as half empty, some peole see the glass as half full, I just wonder who the hell is drinking my beer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Juni 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2005 Nå har jeg fått dioder til speedometeret Skal se om eg få lagt inn bilde av mitt speedometer med blått diodelys. Det er SKAMRÅTT i forhold. bare en liten stor modding som skal til, så har du det også. Mitt speedo Hva syns du? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 I dag har jeg vært nede hos jettaen og skrudd litt, fikk tatt noen bilder av min bil ved siden av en jetta med orginale fjærer, målte bilen foran og bak og fant ut at bilen min var akkuratt 8 cm lavere fremme og bak en den andre. Så da stemmer det fint med 80 mm senkesett. Tok også et bilde av fjærene, så at det bare var en av ringene som var i funksjon, di andre står bare ned på hverandre. Mangler fortsatt 90 fanger foran og G60 hjulbueliste sett og det dekselet bak på bakluken som skiltet står inni. Noen som har ????????? Har forresten bygget om mitt speedometer til blå dioder, det er tøft. må bare få tak i alle knappene inni bilen og med blå lys i, det er ikke så lett og få tak i siden jeg har 4x el.vindu, det er jo 7 knapper bare der. Så har vi jo varmetråder bak, og lysknappen, og varmeapparat panelet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Juni 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Har forresten bygget om mitt speedometer til blå dioder, det er tøft. må bare få tak i alle knappene inni bilen og med blå lys i, det er ikke så lett og få tak i siden jeg har 4x el.vindu, det er jo 7 knapper bare der. Så har vi jo varmetråder bak, og lysknappen, og varmeapparat panelet. Kan du legge ut bilder av instrumentene? Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jetta carat Skrevet Juni 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2005 Her er bilde av speedometeret, det ligger også på side 2 men men, får legge ut et til så slipper du og lete :) Det er tatt med mobilen og kvaliteten er der etter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exylon Skrevet Juni 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2005 Den orginale blå fargen til Jetta'n er faktisk ganske fin den... Jeg hadde den på gammlebilen min, og når jeg fikk på litt av styling og div, ble det en helt annen bil... :) Før: Etter: Siter http://www1.garaget.org/archive/125/124048/162317/162317-1549970.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg