R_Style Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 hvordan får jeg løsnet speedometervaieren fra girkassa? skal ut med intrumentpanelet for å skifte noen pærer...! har demontert alt det andre, men vet ikke hvordan jeg skal løsne vaieren...! håper noen svarer raskt...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs250 Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Skal bare være å skru den ut... Litt trangt å komme til men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 With the console exposed, remove the * screws that hold the console in place, this is where it gets tricky.Carefully pull one side (We did the left side) out, you will feel some resistance which is the bar that controls the speedometer, this will give a limited area for you to get your hand in and unclip the first of the three plugs that are behind the console. Once you have unclipped the first plug push the left side back in and pull the right side out, there you will find two plugs that must be unclipped.Now you will be able to unclip the speedometer bar in the center and remove the whole console. kopiert fra http://www.hakx.co.uk/purep10/mods/modification-dash-console.htm Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Jeg skrudde av luftfilteret mitt (konfilter) og da ble det litt lettere å få armen nedi der, men trangt nok for det. :D Er "bare" å løsne og dra rett opp. Er litt værre å skru fast wire`n igjen for da må du treffe riktig. Ikke vanskelig, men pga at det er så trangt så blir det ikke så lettvint alikevell. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sony606 Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 den skru tingen som fester wireren til girkassa kan sitte godt jah, men du klarer fint å få ned ei rørtang og klemme svakt over den og løsne den, så skru den ut for hånd. men den kan være et helvete å få på igjen pga at de gjengene er veldig fine, og da må den sitte 100% rett på for å komme inn i gjengene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
partypulp Skrevet Mars 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2005 Hmm har skrudd den av og på fler ganger nå jeg uten problemer.. Kanskje jeg ikke har fått festa den ånkli da? Hvordan merker man det? Eller så har jeg vel bare hatt flaks og truffet hullet med engang da :) Siter http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg