mr_primera Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Jeg skal få installert Defa-alarm i min bil, men trenger jeg en ekstra motor i døra? Jeg har orginal sent.lås. Den kan kun åpnes fra førerdøra, på den andre siden åpner jeg kun den døra. Er det forskjell på motorene, så jeg må ha en som er orginal på primera? Siter --> Nissan Primera 96 <-- X - Toyota Corolla 83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tor_s_sumstad Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Jeg skal få installert Defa-alarm i min bil, men trenger jeg en ekstra motor i døra?Jeg har orginal sent.lås. Den kan kun åpnes fra førerdøra, på den andre siden åpner jeg kun den døra. Er det forskjell på motorene, så jeg må ha en som er orginal på primera? Jeg monterte DEFA på min gammle Saab 9000, der brukte jeg en saab sentrallås motor, men du kan bruke hva som helst... Eneste som teller er at den kan kobles til DEFA'en. Siter Das Auto 09mod Golf VI 2.0TDI 4motion Highline Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hole Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Veldig greit å bruke Defa sin motor, koster kr. 395,- og funker fint. Har brukt det på alle fire dører på Corollan min. Da kobler du bare den motoren opp mot alarmen så funker resten. Da bruker du skjema 1 i monteringsannvisninga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg