volvo264 Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 har fått henta motoren eg kjøpte... 740 TIC B230ET skulle kansje hatt desse delene. el-nett på motoren luftmengde måler dysegaleri med slanger hjerne me eller uten chip gi frå dere en lyd om dere har nåke av dette da? helst ikkje nåken sånn versting pris :P lurte på en ting til... den blokka B230ET har stått i ein 740, den blokka har ei skade som vill leke mykje olje ut av motoren. har ei B230F blokk liggandes. når motoren er ferdig so skal den monteres i ein 264 82mod.. va då eg lurte på om blokka er den samme. like sterke osv++ har tenkt å bare bytte om innmaten på motoren. håper for all del blokka tåler like mykje, ellers so går de ikkje heilt etter planen doh Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 har fått henta motoren eg kjøpte... 740 TIC B230ETskulle kansje hatt desse delene. el-nett på motoren luftmengde måler dysegaleri med slanger hjerne me eller uten chip gi frå dere en lyd om dere har nåke av dette da? helst ikkje nåken sånn versting pris :P lurte på en ting til... den blokka B230ET har stått i ein 740, den blokka har ei skade som vill leke mykje olje ut av motoren. har ei B230F blokk liggandes. når motoren er ferdig so skal den monteres i ein 264 82mod.. va då eg lurte på om blokka er den samme. like sterke osv++ har tenkt å bare bytte om innmaten på motoren. håper for all del blokka tåler like mykje, ellers so går de ikkje heilt etter planen doh f-blokka har vell fordelern bak på toppen :rolleyes: menne hvis du skal bruke b230et toppen er ikke det noe problem;) menne ellers tror jeg at det skal gå å flytte over alt på b230f blokka;) menne om den er like sterk vet jeg ikke noe om.. hvilken mod er de motorene? Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eiriken Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Har du de samme utakene på f blokka, retur på oljen og utak til olje turbo, alle følerne osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 okej..takker for svar. slik motoren står i dag so har den fordelar bak toppen..men når eg skal ha motoren i en 264 må eg bygge om tenninga til slik 240 har orginalt (på sida av blokka) de er alle rdde klargjort på den blokka eg skal sette over alle delene i. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 opp i jenn :P Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg