GalnemaX Skrevet Mars 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2005 Heisann! Jeg har en Opel Astra 1.6 93mod. Denne er levert uten turteller orginalt. Hvordan kan jeg ettermontere en turteller fra feks biltema eller noe? Er det noen som kan dette og har forslag, så kom med dem! Andreas Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nohope Skrevet Mars 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 Se om du finner deg et orginalt instrumentpanel med turteller du. Det har nok sannsynligvis vært levert i noen modeller av astra, og jeg tror de er like i andre opelmodeller også. (du kan jo slenge en link av denne tråden ut på opelforumet her så er det helt sikkert noen som kan hjelpe) Åsmund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peri Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 heij. det du gjør er at du finner en turteller som passer og monterer denne.. så kobler du kabelen på coilen din (+kabelen) å så tar du å legger den andre ledningen til jord. du må også ta strøm fra eks. dynamoen for at du skal få lys i turtelleren når du har på tenningen. du kan ta denne fra andre komponenter som virker når du tar på tenningen også. mvh Peri Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GalnemaX Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 heij. det du gjør er at du finner en turteller som passer og monterer denne.. så kobler du kabelen på coilen din (+kabelen) å så tar du å legger den andre ledningen til jord. du må også ta strøm fra eks. dynamoen for at du skal få lys i turtelleren når du har på tenningen. du kan ta denne fra andre komponenter som virker når du tar på tenningen også. mvh Peri Hvordan ser coilen ut da? Siter Ålgård Gatebilklubb 1970 VW Boble 1302 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mars 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2005 speedometer fra vectra og omega passer også på astra. penere og enklere å få tak i et brukt med turteller. tror det vil blir billigere også. Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg