Golfthedud Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Vil det passe? Og korleis blir det med innsugs manifoild og alt det der? Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Vil det passe? Og korleis blir det med innsugs manifoild og alt det der? skulle vel egentlig sagt søk men... må ha 16v stempler og alt av manifolder til 16v, men ellers går det.. g60 stempler i dette opsettet gir altfor lav komp... ca 6:1.. spør danna hvordan det er :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Det vil funke, men du vil få veldig lav komp med G60 stempler og 16V topp. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfthedud Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Er vel og sånn at man får lavere komp. med turbo?? om eg ikkje husker heilt feil. Siter Corrado G60 - Bruksbil Golf Rallye - Bruksbil Bobla 1300 - Søndagsbil Golf 2 16vT - Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Ikke pga. turboen, men du bør senke komp. når du monterer turbo. 6:1 blir uansett for lavt. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desses Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Hva skiller G60 stempler fra 16v stempler annet enn høyde/lengde? Stålkvalitet? G60 stemplene er jo ikke smidde, så er det samme kvalitet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Jeg har G60 blokk med 16v topp i min golf. Kjørte med originale stempler nå i høst, og fikk en komp. tilsvarende 6:1 eller noe..Utrolig kjedelig, da den går dårligere enn en 75 hk opp til 3000-3500 omdreininger angry :rolleyes: Skal nå sette inn S2 stempler og råder, og vil da høyne komp. til 8:1-8,5:1 eller noe sånt. Da begynner vi å snakke :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Jeg har G60 blokk med 16v topp i min golf. Kjørte med originale stempler nå i høst, og fikk en komp. tilsvarende 6:1 eller noe..Utrolig kjedelig, da den går dårligere enn en 75 hk opp til 3000-3500 omdreininger angry :rolleyes: Skal nå sette inn S2 stempler og råder, og vil da høyne komp. til 8:1-8,5:1 eller noe sånt. Da begynner vi å snakke :D hvilken fordeler løsning har du? i toppen? hva er da blitt gjort med hullet i blokka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 hvilken fordeler løsning har du?i toppen? hva er da blitt gjort med hullet i blokka? mener du hullet til fordeleren, så er det vel bare satt på et 16v lokk som tetter det.. 16v blokka har jo også det hullet.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 hvilken fordeler løsning har du?i toppen? hva er da blitt gjort med hullet i blokka? Fordeleren sitter i toppen ja :) Ser det kanskje ikke så godt her..masse oljesøl..hehe :) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallye Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 mener du hullet til fordeleren, så er det vel bare satt på et 16v lokk som tetter det.. 16v blokka har jo også det hullet.. men er ikke drevet på fordeleren forbindelse mellom reimhjulet og olje pumpa.. Ser på bildet at den gamle fordeleren fortsatt sitter i hullet eller deler av den vertfall ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Fordeleren sitter i toppen ja :) Ser det kanskje ikke så godt her..masse oljesøl..hehe :) ser du bare har stående fordeleren i blokka... skulle nesten skaffet deg et 16v lokk da.. weight reduction vettu :) ser noe cleanere ut enn en fordeler uten lokk også :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Det er sant :) Får vaske og tørke opp all oljedrit, og så får man se hva man gjør med det :) ikke no stort problem egentlig da :) Klar om en mnd... ;) Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 joda.. siden du kun trenger lokket, så er jeg sikker på at det ikke koster mer enn en hundrelapp hos møller heller :) greit å kjøpe sånne små-ting der.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 Det er sant.. :) Men vil ut å kjøre nå!! Du aaaaner ikke hvor mye det klør i fingra og høyrebeinet! :D ...eller, det vet du kanskje :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.