Gå til innhold

Bremseskiver galant gti?


El_diablo

Anbefalte innlegg

Her er oversikten over bremseskiver til GTI-16V hos mekonomen. Hva er det jeg skal ha? Min er en 88-modell...Det er enten den øverste, eller kan det være den siste? Står ikke noe på den. Alle er laget av Brembo. Mitsubishi skulle ha nesten 1300 pr skive... :rolleyes:

pris.GIF

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke erfaring med Gti, men kan du ikke måle diameteren på de som sitter på? De som ser aktuelle ut er jo ulike på diameter. Har positiv erfaring med orginale og Brembo skiver på galant. På Space Wagon'en skal jeg bytte fra orginal til Brembo etter hvert. De orginale rister etter noen få tusen km. og vår har skiftet skiver like ofte som klosser i følge verkstedhistorikken...

64 Thunderbird ht 390/C4

99 V70 2,0 propan

92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil

x-66 Mustang ht 289/C4

2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rimelig! Er det noen som kjenner til tilsvarende sjappe på Østlandet? Krogslund på Jessheim oppgis av flere, men jeg finner ikke Mitsubishi på hjemmesiden deres. De har det kanskje like vel?

64 Thunderbird ht 390/C4

99 V70 2,0 propan

92 Space Wagon 7s 1,8 + delebil

x-66 Mustang ht 289/C4

2* 91 Galant Gli 2,4/1,8 rip

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rimelig! Er det noen som kjenner til tilsvarende sjappe på Østlandet? Krogslund på Jessheim oppgis av flere, men jeg finner ikke Mitsubishi på hjemmesiden deres. De har det kanskje like vel?

 

Har meca rundt i landet da... http://www.gulesider.no/gsi/search.do?sort=1&mode=&linje=1&drill=&tel=&spraak=1&navSort=1&firma=meca

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meca, lurer på om det er tildigere AIS, Auto Industri Service...

 

 

Er ikke umulig det... Autolageret ar jo akkurat byttet til Meca, virker som det er en ny kjede.

 

For en kontrast på priser da. Lønner seg å sjekke flere steder.

 

Autodeler skulle de ha 1750 kr pr skive (Orginal)

Mitsubishi 1300 kr pr skive (Orginal)

Mekonomen 639 kr & 834 kr pr skive (Brembo)

Meca 550 kr pr skive (Brembo)

Biltema 290 kr pr skive

 

Biltema er billigst, men der får du vel hva du betaler for går jeg ut i fra? Hørt om folk som får kast i skiven etter no time, eller er det bare tull? Uansett så tror jeg 550 kr for ekte Brembo kvalitet er bra. :) Myyyyyyyy billigere enn orginal uansett...

EL DIABLO Alias Italiano Power

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår