Wrooooom Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Vel folkens, er dere fornøyd med den nye Mustangen som kommer til neste år? Det er i alle fall jeg. thumpsup Nå har jeg sjekket bilder fra alle vinkler, og den er søren meg like fin uansett. hapyhappy Motoren er en 4,6 liters V8 med kompressor og 400 hester. Her er noen smakebiter fra http://www.maximum-cars.com og http://www.stangnet.com : Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
agjell Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 ohh, digg speedometer da :eek: resten av bilen var selvfølgelig også digg :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet Februar 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2003 Bilen er tøff den (selv om den ikke er på langt nær så tøff som de klassiske modellene), men for meg vil det ikke være en ekte Mustang om ryktene om flytting av produksjonen slår til. Det ville egentlig overraske meg litt om de valgte å putte en 400hp kompressormotor i den nye GT, siden dagens Cobra bare har 390hp (med samme motor så vidt jeg kan se). Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrooooom Skrevet Februar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by Torky Bilen er tøff den (selv om den ikke er på langt nær så tøff som de klassiske modellene), men for meg vil det ikke være en ekte Mustang om ryktene om flytting av produksjonen slår til. Det ville egentlig overraske meg litt om de valgte å putte en 400hp kompressormotor i den nye GT, siden dagens Cobra bare har 390hp (med samme motor så vidt jeg kan se). Tror du de kommer til å bruke en svakere motor når produksjonen startes altså? :( Slik jeg tolker det som står på http://www.stangnet.com/mustanggtconcept/ så er sjangsene gode for at det blir 400 gamp. :D Hilsen Wrooooom som forøvrig liker den moderne utgaven enda bedre enn dens opphav. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet Februar 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Tja, skal ikke være for sikker i uttalelsene mine. Men jeg tror nok det er en overhengende fare for at motoren blir svakere i produksjonsmodellen, ihvertfall om de fortsatt har planer om å beholde SVT Cobra som toppmodellen. Dagens GT har en 4.6 V8 med "bare" 260hp, så det ville ihvertfall være et voldsomt hopp oppover effektkurven om den nye skulle få 400hp. Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrooooom Skrevet Februar 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2003 Originally posted by Torky Tja, skal ikke være for sikker i uttalelsene mine. Men jeg tror nok det er en overhengende fare for at motoren blir svakere i produksjonsmodellen, ihvertfall om de fortsatt har planer om å beholde SVT Cobra som toppmodellen. Dagens GT har en 4.6 V8 med "bare" 260hp, så det ville ihvertfall være et voldsomt hopp oppover effektkurven om den nye skulle få 400hp. Sorry, men dette holder ikke som toppmodell. Det ser jo ut som en Saab! :o Det er imidlertid flere konsepter på gang. GT40 er utstyrt med en 5,4 liter på 500 hk og 680 nm! thumpsup Hilsen Wrooooom som synest bilen nedenfor kan være toppmodell. ;) hapyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet Februar 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2003 Saab du liksom, synes den er tøff: Uansett så er det naturlig at karosseriet på Cobraen også blir oppdatert sammen med både GT og basismodellen. Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ccb Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Den var (mildt sagt) RÅ!!! Den burde være med i The Fast And The Furious 2! Siter www.ludrio.no --------------------->> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torky Skrevet Februar 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2003 Originally posted by ccb Den var (mildt sagt) RÅ!!! Den burde være med i The Fast And The Furious 2! Ja, nå som den blir Mazda passer den kanskje inn i filmen well Siter - '82 Lada 1500S/2103, vinterbilen. - '68 Ford Mustang HT, hobbyen. x '87 Lada 1600/2107, Dele-/lekebil (skrotet) - '76 Lada 1500S (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrooooom Skrevet Februar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2003 Originally posted by Torky Ja, nå som den blir Mazda passer den kanskje inn i filmen well Hehe...kanskje de plasserer en Wankel-motor i den og noen elektroniske duppeditter som etterligner V8-lyd. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArnieMan Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Den var (mildt sagt) RÅ!!! Den burde være med i The Fast And The Furious 2! Var den ikke det da? I begynnelsen hvor de kappkjører for å få innpass i gjengen. Der er en Saleen-Mustang som blir overkjørt av en semitrailer. 2 Fast 2 Furious er vel oppfølgeren til The Fast and The Furious, eller? Dessuten, 2004-modellen er den gamle versjonen, den nye Mustangen kommer som 2005-modell. Mener motorene blir på 4L V6 (200 hk, basismodell), 4,6L V8 (300 hk, GT) og 4,6L V8 (400 hk, Cobra). Dagens Cobra har 390 hk, den nye får sikkert ikke mindre.;) Det ryktes forøvrig om Europa-salg.:D Ford i Tyskland, Sveits og Sverige har visstnok fått så mye respons på den nye Mustangen at det blir vurdert om den skal importeres til Europa. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Den nye Mustangen er utrolig lekker! Det kan det være lite tvil om? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenRS Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Originally posted by Torky Ja, nå som den blir Mazda passer den kanskje inn i filmen well ?????????????????????????????????????????????????????????? Siter [-] `93 Mondeo Si Sport her kan du grille loffen din tralalalalaaa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 Den er lekker... umiddelbar klassiker! ford har det med å lage gromme biler :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lasse_GT Skrevet Mars 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2004 fy fasan så råå bil, ikke bare var den digg å se på, den ser mandig og tøff ut også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg