BLACK.PEARL Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Hei har en standard Sony eldgammel original spiller i bilen fra 96/97 tenker jeg. Jeg pleier å konvertere mine mp3-filer til vanlige cd-spor på en brennbar plate, sånn vanlig med et brenneprogram liksom. Og nå har, av en eller annen veldig merkelig grunn, de fleste sporene begynt å skurre når de spilles i bil-spillern (sånn skurring når dekningen til radioen er helt jævlig). De første sangene på CDen går som oftest fint, men resten er det verre med. Noen som har noe snøring om hva dette kan skyldes? Gikk helt fint før inntil nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dag-Johansen Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Hei har en standard Sony eldgammel original spiller i bilen fra 96/97 tenker jeg. Jeg pleier å konvertere mine mp3-filer til vanlige cd-spor på en brennbar plate, sånn vanlig med et brenneprogram liksom. Og nå har, av en eller annen veldig merkelig grunn, de fleste sporene begynt å skurre når de spilles i bil-spillern (sånn skurring når dekningen til radioen er helt jævlig). De første sangene på CDen går som oftest fint, men resten er det verre med. Noen som har noe snøring om hva dette kan skyldes? Gikk helt fint før inntil nå. Kan høres ut som om laseren begynner å takke for seg. Hvordan fungerer det med vanlige ferdiginnspilte plater da? Mvh Dag Johansen Siter "Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Har noe av det samme problemet i en ganske så ny Mazda 323lx med en orginal blaupunkt spiller eller noe. Tror enten at det er laseren eller så er det spilleren som er kresen på kvaliteten av cd'en. Orginale plater funker bedre hos meg. Noe skurring der også men langt ifra så mye. Men jeg bruker tom cd'er fra Clas Ohlson da.. :fingers: Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egiL! Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 I det tilfellet her er det vel laseren som kanskje begynner å takke for seg. Har noe av det samme problemet i en ganske så ny Mazda 323lx med en orginal blaupunkt spiller eller noe. Tror enten at det er laseren eller så er det spilleren som er kresen på kvaliteten av cd'en. Orginale plater funker bedre hos meg. Noe skurring der også men langt ifra så mye. Enkelte spillere liker ikke brenne cd-er, irriterende som det kanskje kan være ;) Siter [o] BMW 320i 87' (Parkert) [x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka) På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Æsj... Hehe Bruker vel gode Verbatim-plater jeg da :) Men har den gitt opp så har den det :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 prøvd med en rense cd? så du rengjør laseren.. Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 prøvd med en rense cd? så du rengjør laseren.. Tviler litt på de greiene der da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg