JChE Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Skal kjøre denne bilen til bilopphogging på torsdag... Lurer bare på artige måter å ødelegge en motor på... Kom med forslag!!! grinchy grinchy grinchy Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 det er en toyota .. du kan ikke ødelegge motoren .. :P Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 tja.. start opp motoren.. ha lite bensin på tanken.. bland i div stæsj.. f eks kjølevæske og diesel.. så hvor lenge der klarer å kjøre på det.. tapp av en del olje.. fyll på f eks farris... kanskje litt salt.. plukk av radiator.. se hvor lenge dere kan kjøre uten kjøling.. test hvor langt på turtall bilen kan dras? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 hehe...vet det ganske vanskelig, har hatt bilen i 2.5 år nå, og den har fått endel juling... Hva LAGER de disse motorene av??? hehe... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 noen som vil kjøpe dashbord av meg? thumpsup Man kan ha det mye gøy med en hammer og noen lakkbokser... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locdog84 Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Legg en murstein på gasspedalen, og start en stoppeklokke og se hvor lenge det holder! Det må jo gå galt før eller siden! Siter 86 Bmw 325i 96 Toyota Carina E 1.8 98 Audi A4 1.9Tdi [x] 86 Bmw 325i [x] 85 Audi 100 2.2E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Som Kebaben sa. Det er en Toyota - kan desverre ikke ødelegges. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Du kan prøve blandigsforholdet 1/4 gipsskruer og 3/4 olje... Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Tja, Battle Griffin er jo en mulighet.De knuser jo det meste som er på veien i disse dager :rolleyes: Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Mange artige forslag her ja!!! PRoblemet er at jeg skal kjøre fra Rysstad til evje( 7mil) Så evt ødeleggelser kan ikke gjøres før jeg nesten er framme... Men jeg får bare bruke fantasien!!! :rolleyes: Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 ahh.. skal bilen på gode gamle høggern på evje..hehe.. hakke han traktor a? hjelper deg sikkert med å hente.. eller :P hehe uansett.. gjør noe rart med olje og drivstoff når du kommer til evje da vel. cruise litt rundt bensinstasjonen og inn mot evjemoen til den havarerer.. få noen til å taue den den lille biten til høggern?? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 tapp ut olja, å fylll diesel å gi bånn pinne til DET SMELLER :D:D:D :titties: :titties: *gjorde det på en sierra:D d ble sprængt ut endel deler da, ja:D gikk ca 15 min på det ved bånn pinne.... blir nesten som å fylle en kanon med masse skruer å nån kilo krutt..:D thumpsup Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 tapp ut olja, å fylll diesel å gi bånn pinne til DET SMELLER :D:D:D :titties: :titties: *gjorde det på en sierra:D d ble sprængt ut endel deler da, ja:D gikk ca 15 min på det ved bånn pinne.... blir nesten som å fylle en kanon med masse skruer å nån kilo krutt..:D thumpsup hihihi!!! bra forslag!!! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 uansett hva du velger å gjøre så må du filme det slik at vi får se resultatet. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Har egentlig jeg også lyst til, men problemet er at jeg ikke har videokamera... skal prøve å få lånt et... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg