Camryfellow Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Fy skamme seg, vask hjula dine!! :D Hehe, ingen farlige merker ellerno, bare no lag med bremsestøv.. Ingen fare med at det har ligget litt. Dette skal rett før de skal på gås over skikkeli med litt av hvert :) Siter - 98' Saab 9-5 2.3t x 97' e39 523i x 89' Camry 2.0 xli x 83' 240 (Julesleda) Smoking tyres can seriously damage your wealth! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 235 på 10" :) 215 på 9" :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 235 på 10" :)215 på 9" :) Hardt å være felgkanter da.. Jeg personlig liker ikke dette "tyskerstuket" som jeg har hørt det blitt kalt.. Syns felgene og dekkene mine passer godt sammen jeg, kanskje til og med 245 hadde gjort seg.. Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G_Yog Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Er jo en smaksak dette da egentlig... enten helt rette dekksider.. eller som tyskera gjør, minst mulig bredde på dekka, for å få den o'store strekken i dekksia.. For brede dekk til felgen er styggt spør du meg.. Siter PoloGti-99: 8x14",clean,Bur,omnicomp bremser Impala-65: To be: torq trust II 8x18", lav! MantaB-82: Slædde :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salms Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Klart det er en smakssak, men å strekke det maksimalt er ikke bra for kjøreegenskapene det heller. Men klart, om du syns det er pent så er det ditt syn på det :) Min mening er at 235 passer godt på 8,5" felg :D Siter Får man først smaken på gode biler, så fortsetter man gjerne å kjøre Audi videre også.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 På 7.5" * 17" så går det 205, 215 0g 225. ( uten at ting blir stygt. ) 215 er da det peneste. ( 45 profil på alle ) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Hvis du sjekker tekniske spesifikasjoner fra dekkleverandørene vil du finne at 255 er det største som er godkjent (anbefalt) på en 8,5" bred felg. Jeg selv kjører 265/35-18 på 8,5" felg. Finns det en slik oversikt noe sted på nettet? Selv har jeg hatt 245/35-18 på mine 7" brede felger (satt på ved kjøp av bil). Har fungert prikkfritt, men det høres litt drøyt ut for den felgbredden. Er på tide med nye dekk nå, og lurer litt på hva jeg skal gå for. 225/40 burde vel gå greit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Hvor brede dek du kan ha på en felg er avhengig av dekkprofilen. Et dekk med høy profil kan brukes på en smalere felg enn samme dekkbredde, men med lavere profil. Derfor er det ingen standard svar. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ruben Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Hvor brede dek du kan ha på en felg er avhengig av dekkprofilen.Et dekk med høy profil kan brukes på en smalere felg enn samme dekkbredde, men med lavere profil. Derfor er det ingen standard svar. Du ser jo over hvilken profil det er snakk om. Har du en tommerfinger regel eller anbefaling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi_R16 Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Finns det en slik oversikt noe sted på nettet? http://www.its-learning.com/data/hib/7512/side1.jpg http://www.its-learning.com/data/hib/7512/side2.jpg http://www.its-learning.com/data/hib/7512/side3.jpg http://www.its-learning.com/data/hib/7512/side4.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelFanatikeren Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 Det bilsport har jeg liggende her i skuffen gitt Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 På 7.5" * 17" så går det 205, 215 0g 225. ( uten at ting blir stygt. ) 215 er da det peneste. ( 45 profil på alle ) hvordan profil du må ha kommer ann på bilen, ikke alle som kjører volvo ;) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Mars 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2005 har man fett tyskerstuk ______ / \ ala denne fine asci tegningen mister dekket sidestøtten å dekkbanen vil vandre "flyte" frem og tilbake på felgen ved belastning ... egner seg kun til å stå på utstillingsgulv spør du meg sombrero samtidig skulle du få litt lavt dekktrykk er det svært lite som skal til for å "kjøre på felgen" ala leke tog/trikk eventuelt skulle dekket hoppe over humpen på felgen som holder dekket fast(mister all lufta) er det noe faens kødd å få "blåst" dekket på plass igen må som regel opp i dekkmaskin å "blåses" på.. hvis du ikke bruker startgass da sombrero kabang sombrero men er som regel bare Hitlertrallene som har tysker stuk så la de holde på doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg