miss_honda:civic Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 jeg vil vel ha mest utseende. penger spiller ikke no rolle egentlig.. men vil ha en bil som også jeg kan kjøre på bane.. som er noe jeg har hatt lyst til... Siter *kine* :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 her er noen enkle forslag til deg =) bil, nissan 200sx s13 : 110-120K body kit: 10-15K lakkering: 5-10K klarer ikke helt bestemme meg for hvem som er fetest =) ps. de nederste bildene er bare et eksempel på et body kit Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 ellers så har du en Nissan 200sx S14. den er en del dyrere men gud så fet de også er=) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 jeg vil vel ha mest utseende. penger spiller ikke no rolle egentlig.. men vil ha en bil som også jeg kan kjøre på bane.. som er noe jeg har hatt lyst til... Penger ingen hinder.. og en bil du kan kjøre på bane .. da må jeg si .. S14a altså 200sx eller en S14.. som igjen er billigere Civic er ikke noe annet enn en temlig oppskrytt temlig kjedelig bil.. og unasett hvordan du styler den blir du ALDRIG orginal.. jeg referere da til Civic svingen på gatebil i sommer.. 46Civic på rekke.. alle så identisk ut.. selv om de flrste av de hadde helt forskjellige fronter... og farger.. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FlyingVeeVee Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 ellers så har du en Nissan 200sx S14. den er en del dyreremen gud så fet de også er=) Mulig jeg kaster stein i glasshus nå, men jeg synes disse Japanerne er plastikk, plastikk og atter plastikk. Jeg mener. Se på interiøret da? Grått og trist overalt. For 100.000,- ville jeg heller hatt en 190E 2,5-16. Siter UTSOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 er faktisk mer plast i mercedes.. og det er ikke kødd.. er bare en annen type plast.. (sant også) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poitdexter Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 civic syns jeg er en kul cruise bil, bare kjøre sakte å la folk stirre på bilen (hvis det er noe å strirre på da). mens 200sx er mer sportslit og kick å kjøre samt kulere i mine øyne. hvis du vil kjøre fort å ha det gøy går det ikke lang tid før civic blir kjeeeedelig Siter Bayern Meister Werk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 er faktisk mer plast i mercedes.. og det er ikke kødd.. er bare en annen type plast.. (sant også) Det tør jeg å påstå også. Men det er likevel 2 forskjellige verdener! Plasten er bare mye "tygre" i interiøret og mye mer gummi/skinn-immiterende så det hever kvalitetsintrykket veldig mye. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stephan Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 kjøp 200sx .. så slipper du Rice merket hengende over deg.. vel .. det blir mye mindre da... selve definisjonen på rice er jo ... honda civic .. notin violin Siter Subaru Impreza WRX 2005 http://www.cicada.no SELGES!: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=19381945&WT.ac=my_adverts Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 er faktisk mer plast i mercedes.. og det er ikke kødd.. er bare en annen type plast.. Sant! interiøret i gamle tyskere er ikke mye å skryte av... Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 ikke ødelegg tråden nå =) jeg vil høre jentas mening =) Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_honda:civic Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 he he lysten på en nissan begynner og overstige hondaen he he.. har lyst på en bil som det er mye fart i men samtidig kan se kul ut.. og etter hva folk sier så er det jo 200sx som har det.. Takker for alle kommentarene :) og mercedes er kjedelig he he :rolleyes: Siter *kine* :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 he he lysten på en nissan begynner og overstige hondaen he he.. har lyst på en bil som det er mye fart i men samtidig kan se kul ut.. og etter hva folk sier så er det jo 200sx som har det.. Takker for alle kommentarene :) og mercedes er kjedelig he he :rolleyes: Her er det en del Honda'er: http://www.hondashowoff.com/gallery.php?action=list&make_id=1&model_id=2 Vil vel ikke påstå at en orginal S13 går noe bedre enn en orginal Civic VTi akkurat... Vet det er mye civicer med styling og lite motor, men synes det ikke er fryktelig mange spreke 200sx'er heller, jeg har enda til gode og bli frakjørt av en, møtt en som gikk likt, men ikke en som har gått bedre... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Du kunne spart dama en del leting da, og linket direkte til din. den må være en av de tøffeste på siden! og ingen skal fortelle meg at den ikke går godt eller er morsom å kjøre ;) og noe helt annet Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miss_honda:civic Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 det er mange bra biler der.. :) og må si bilen din er kjempe kul den jhs =) Siter *kine* :rolleyes: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg