sunh Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 De der så veldig svarte ut og da, kult det, men lyser det greit gjennom allikevel slik at de ikke mister funksjonen sin helt? :) Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Blir fort penger ja, og jeg tror det blir svarte side blink til meg og det blir rimelig dyrt å bestille det fra england...og det er jo snart tid for sommerdekk og da får man jo lyst på noe større enn 15 " alufelger.. Syns resultatet ser bra ut hos deg JONHE, blir vel ikke noe extra soting bak hos meg tror jeg ikke, men det ser absolut bra ut på din bil :) tenker litt på det jeg også sunh, har sotet side blinklys på den gamle bilen min, også kjøpt jeg svart side blink til den etterpå, ble ikke så fornøyd me de jeg sotet selv egentli, og de slapp ikke igjennom like mye lys.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JONHE Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Lyser helt greit igjennom ja, så har ikke mistet funksjonen :) Har ikke blitt stoppet med de ennå jaffal, og har hatt de slik siden i sommer.. Tror de e litt strengere på kjørelysene og reflekser!? Siter Mazda Miata 1.6 90mod X Nissan Primera 91mod 2.0dLX X Toyota Camry 88mod 1.8xl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Primera GT'en som står her har vel noe samme farge som den på bildet Fox... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Primera GT'en som står her har vel noe samme farge som den på bildet Fox... Fox sin X-SRi var vel svart, men er det en orginal farge? Er det TJ4 SRi blå fargen? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mars 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2005 Tipper han tenkte på den GT'en som står til salgs oppi lia der. primerasri: klarer du å få tatt bilde av den aktuelle GT'en? For hvis fargen er noe alle den så er det isblå og det er det jeg helst vil ha. Og da er ikke engang kautokeino langt unna ;) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Stemmer det fox var GT'n oppi lia jeg tenkte på :) Tok et bilde nå bare for å prøve i mørket, men ble ikke bra, men ska ta bilder når det blir lyst og legge de ut i morgen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mars 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Det hadde vært bra. Er det samme farge som denne? http://home.no.net/bygd/biler/isblaa.bmp Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2005 Nei den er nokk en del mørkere ja, men bilde skal komme i morgen uannsett :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Er det TJ4 SRi blå fargen? Ja, TJ4 er "SRi-blåfargen". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mars 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Her er i allefall bilen, døm selv :) Var nettopp ute en tur, da var det noen som kjørte akkurat denne bilen, hvorfor vet ikke jeg...mulig den er blitt solg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Så pen ut den der ja. Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dudeskyline Skrevet Mars 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2005 Har supersprint effektpotta. Det er grei lyd i den. Når du får konfilteret på plass så kan jeg garantere deg at du får grom lyd. Oppmerksomhet får du i alle fall :) Siter BILEN MIN: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=86456 K&N innsats filter selges! Det er bagatellene som skaper de store konfliktene, fordi prinsippene teller mer enn sunn fornuft. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P11GT Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Er det noen som har P11 med Supersprint potte? Viss noen har, kunne dere lagt ut et bilde? Jeg er i tvil om jeg skal sattese på en sånn potte eller en Apexi N1, HKS stil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SR20De Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Er det noen som har P11 med Supersprint potte? Viss noen har, kunne dere lagt ut et bilde? Jeg er i tvil om jeg skal sattese på en sånn potte eller en Apexi N1, HKS stil. En her som skal selge: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=41597 Kanskje solgt nå? Er litt lenge siden og linken virker ikke, men du kan jo høre med han. Har sikkert bilder av den enda. Om den passer på din vet jeg ikke, han hadde den på primera`n sin (P11 1.6). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg