KaldBlod Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Dette er noe nytt som har skjedd. Vært sånn i omtrent én uke. Når jeg går ut av bilen etter å ha stoppet motoren får jeg alltid støt når jeg kommer nær karosserideler. Et sånt lite elektrostatisk støt, som gjør at jeg skvetter litt. Har tilogmed sett at det ble en liten gnist. Dette skjer ikke mens motoren er i gang. Noen som vet hvorfor dette hender? Det er jævlig irriterende og ubehagelig. :\ Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeez Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Heheh :) Har fått det i det siste eg og.. Det kommer vel av tørt og kaldt vær, kombinert med at du gnir deg for mye mot bilen. Merker det spesielt med fleecegenser eller jakke. Bare artig med litt støt av og til. Siter Volkswagen - Da weißt man, was man hat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Februar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Dette er ofte et problem grunnet friksjon som ofte et resultat av mattene dine i bilen. Jeg ville dratt de ut, vasket dem og slengt de inn igjen. Se om ikke problemet er løst da. Hadde dette problemet på gamle MX5'en og jeg syntes det ble litt vel irriterende etterhvert... Ut med tekstilmattene, vasking, og tilbake og vips, problemet løst... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2005 Har gummimatter, men de sklir litt frem og tilbake. Skal prøve det. :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 gummi lager som kjent ikke elektrisitet, så du kan nok utelukke det, men klærne du har på deg! fleece og nylon er vel de værste! ? Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 du må slutte å gni og gnukke deg mot setene :rolleyes: he he.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Skinnjakke, dunjakke, bomullsgenser ++ Har gått helt fint fram til nå. :\ Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 har samme problem. det er ein topic om det på teknikk forumet. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Jeg merka at jeg ble jævli statisk etter at mor begynte å bruke annet vaskemiddel til klær :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
srednA Skrevet Februar 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2005 Det sies at om en sprayer setene med tøymykner så vil dette problemet forsvinne :) Har det selv, men har ikke fått gjort det enda.... Siter Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg