thklinge Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Er gammelt nytt nå, men for ordens skyld: Dekalene er fjerna! :D Siter - Thorstein Klingenberg - Porsche 911 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildman Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Nå er ikke en Lancer en Sportsbil heller.. HVa er Lancer da?? Traktor TULLING GET A LIFE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sons of haukeli Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 HVa er Lancer da?? Traktor TULLING GET A LIFE ikke langt i fra! Evo`n er jo 4*4 da! Siter Biler: Nissan primera 97` Med styling Nissan laurel 89` 2,8l diesel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 HVa er Lancer da?? Traktor TULLING GET A LIFE En Mitsubishi Lancer er vel en vanlig 4dørs/5dørs familiebil? Sedan eller Stasjonsvogn. Er jeg en tulling? Jeg har hvertfall fullført obligatorisk Norsk Undervisning på skolen, det ser ikke sånn ut for din del :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildman Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 En Mitsubishi Lancer er vel en vanlig 4dørs/5dørs familiebil? Sedan eller Stasjonsvogn. Er jeg en tulling? Jeg har hvertfall fullført obligatorisk Norsk Undervisning på skolen, det ser ikke sånn ut for din del :) Ooops Trodde dere snakka om Evo.... Skyt meg :hammer Sorry. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildman Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 En Mitsubishi Lancer er vel en vanlig 4dørs/5dørs familiebil? Sedan eller Stasjonsvogn. Er jeg en tulling? Jeg har hvertfall fullført obligatorisk Norsk Undervisning på skolen, det ser ikke sånn ut for din del :) Og når det gjelder norsk så skriver man "særlig" ikke "serlig" ( se ditt innlegg tidligere ) Måtte bare... Sorry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Nå er ikke en Lancer en Sportsbil heller.. skal du kalle det for en familiebil nå ? eller SUV ? Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Og når det gjelder norsk så skriver man "særlig" ikke "serlig" ( se ditt innlegg tidligere ) Måtte bare... Sorry Eh, om du, som det norsk-geniet du er gidder å benytte deg av lesekunnskapene dine, så kan du se at det ikke er jeg som har skrevet det, jeg har bare quotet 'Jahny' :) skal du kalle det for en familiebil nå ? eller SUV ? En Lancer er jo en familiebil da? Er det ikke? På link linje med en Passat, A4, etc? Eller? En Lancer Evo er vel det man kaller en oppskremt familiebil Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wildman Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Eh, om du, som det norsk-geniet du er gidder å benytte deg av lesekunnskapene dine, så kan du se at det ikke er jeg som har skrevet det, jeg har bare quotet 'Jahny' :) 2-0 til deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 tja. pussig dette med definisjoner :p og meninger. romslig rallybil kunne jeg kalt det. haha Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 tja. pussig dette med definisjoner :p og meninger.romslig rallybil kunne jeg kalt det. haha Definisjoner og meninger er vel forskjellig fra menneske til menneske. Men, en Sportsbil i mine øyne er gjerne en bil som er bygd fra grunn av, for å yte kjøreglede og sportslighet. Og alt med bilen har fokus på dette. Altså, den er lite praktisk, etc etc.. En Lotus Elise er f.eks en Sportsbil i mine øyne, fordiom den gjerne skulle ha hatt litt mere motor kanskje. Men, at en Lancer EVO er en sportslig bil, det skal jeg ikke si noe på, og mange vil vel definere den som en sportsbil. Jeg som BMW fan digger jo M3, M5, etc.. Men, det er ikke sportsbiler, da de er bygd på samme ramme som en BMW 316 og 518 f.eks. Derimot, BMW M1, kan man kalle en sportsbil. Det er hvertfall mitt syn på dette. Lancer Evo er en rå bil uansett, og jeg kunne gjerne tenkt meg en slik som vinterbil :D Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg