Gå til innhold

grenrør

Ranger emnet


jettamaster

Anbefalte innlegg

passer grenrør fra gti 8v på ein gassermotor??

eller evt andre grenrør.

kor er det mulig å få tak i??

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

passer grenrør fra gti 8v på ein gassermotor??

eller evt andre grenrør.

kor er det mulig å få tak i??

 

 

Yepp, de skulle passe de, så lenge de har den flensen med spennene mot downpipen og ikke den med de 6 skruene som 16v har.. kan få kjøpt grenrør til din bil her blant annet: http://www.raceland.no Gå på produkter, eksos og grenrør, så finner du det der...

- golf gti16vT prosjekt

- 76 polo - prosjekt UR -polo

- 77 derby - old skool

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yepp, de skulle passe de, så lenge de har den flensen med spennene mot downpipen og ikke den med de 6 skruene som 16v har.. kan få kjøpt grenrør til din bil her blant annet: http://www.raceland.no Gå på produkter, eksos og grenrør, så finner du det der...

 

flensen?? det eg er på jakt etter er å få vekk dei helvetses klipsa på eksosen og erstatta det med eit heilt rør ned viss du skjønner.

så den som dei har hos raceland (golf/jetta II 1,8) skal passe på min??

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer vell litt ann på om du har et langt eller kort grenrør det.. husker jeg ikke feil så gir de lange mye bedre bunndrag mens de korte hjelper mer på topp kurven.. eller så var det omvendt...

jeg hadde på en golf 1 16v jeg hadde men det er 7 år siden nå så husker ikke hva grenrør jeg hadde på den.. vet bare at jeg hadde 151 hk på hjulet på den :)

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,men men grenrør funker ikke mer og si om det.. de orginale dritt greiene som står på er bare hk og ikke minst nm sluk.....

har du lyst har du lov!!

 

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. åssen passer et GTIgrenrør med den resterande eksosen på en vanlig 1.8 da?

 

Du må lære deg å bruke komma bundyg60 "men men grenrør funker ikke mer og si om det.. " <-- skjønner det såklart, men hadde gjort seg med komma fordiom sombrero

Volkswagen - Da weißt man, was man hat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. åssen passer et GTIgrenrør med den resterande eksosen på en vanlig 1.8 da?

 

Du må lære deg å bruke komma bundyg60 "men men grenrør funker ikke mer og si om det.. " <-- skjønner det såklart, men hadde gjort seg med komma fordiom sombrero

hmm ,,,,,,,,,, oki ,,,,, skal,,,,,, huske,,,,, det,,,,, men men har lese og skrive vansker imstupid sorry for at jeg glemmer,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, av og til,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, notin

har du lyst har du lov!!

 

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. åssen passer et GTIgrenrør med den resterande eksosen på en vanlig 1.8 da?

 

Du må lære deg å bruke komma bundyg60 "men men grenrør funker ikke mer og si om det.. " <-- skjønner det såklart, men hadde gjort seg med komma fordiom sombrero

 

Du må såklart bytte et rør eller to til, kommer litt ann på hvor downpipen deles. Gyllen mulighet til å kvitte seg med Catalysator også dette.

Audi 90 Quattro, lekebil.

Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/

Beetle 1957 Californian-Copper

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager for å ha bemerka det da bundyg60..

 

Okok SpeedWell! :) Har vurdert å ta vekk katalysator, men får vel koordinere det med EU-kontroll tenker eg..

går fint det,,, :)

eu-kontrollen fikser du med og kjøre enten race bensin på bilen eller ha bare noen liter igjen på tanken også hive på en liter med kondensfjærner så får du 0 i co har gjort det flere ganger funker fint det og :)

har du lyst har du lov!!

 

uten bil :(

s3 2000 mod solgt

golf gti g60 turbo som ble lakket gull i 1997!! :) SOLGT!

golf 1 16v solgt 1997

og en riskoker... :( HØGGES!!

golf rally prosjekt solgt :scared

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår