KooPa TropA Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Jeg har en Golf 2 1985 1.8 m/forgasser. Passer forstillingen fra en Passat 1988 2.0 (tror det er injection) ? Hva passer og hva passer ikke hvis ikke hele passer. Jeg tenkte å bytte hele saken med bærearmer, drivaksler osv.. kanskje ta med motor og girkasse også hvis dette passer. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2005 Jeg har en Golf 2 1985 1.8 m/forgasser.Passer forstillingen fra en Passat 1988 2.0 (tror det er injection) ? Hva passer og hva passer ikke hvis ikke hele passer. Jeg tenkte å bytte hele saken med bærearmer, drivaksler osv.. kanskje ta med motor og girkasse også hvis dette passer. Dette går nok ikke. se heller om du finner en skada golf over 90 mod eller jetta, noen av de har servo ;) Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Dette går nok ikke. se heller om du finner en skada golf over 90 mod eller jetta, noen av de har servo ;) Det går nok faktisk helt fint, hvis du tar med styrestag, drivaksler og bærearmer, spindler og bremser. Dette gir deg 20 mm bredere sporvidde Med 8-15 ET 15 og 195/45-15 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2005 Det var faktisk litt fett :) Men Traversen, må den også byttes da ? Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Det var faktisk litt fett :) Men Traversen, må den også byttes da ? Den er jo festa i motoren og bærearmene så det vil jeg tro Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Den er jo festa i motoren og bærearmene så det vil jeg tro Litt dritt om vinteren, sitter å lager 4 hjulspor :P hehe. Ikke så ille da, men bilen slipper vel letter bak da hjulene ikke ligger _helt_ oppi sporene til dekka forran.. eller ? :S Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knusern Skrevet Februar 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2005 Du sier noe der. Om det påvirker kjøringa er en annen sak. Siter *-------* mvh Erik *-------* ---> Sierra 2.0i CLX X - Rieju RR 50 X - Go-go tråbil X - Tippo trehjulssykkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg