golfnos Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 anlegg bygget blir vurdert oppimot Soundstream!! Liker det sykt godt, og designen er ikke til å spy av heller doh Fet edderkopp på!! hehe Når det er snakk om det bagasjerommet i ibiza sykt lite!! Så her må det ribbes og bygges fra res. hjul brønnen.. bilder og info kommer så fort det skjer noe mer her :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Skulle bilen liksom være clean med DE klistremerkene??? Fikk litt øst-europeisk-kebab-råne-volvo-240-feeling av dem.. :nono: Synes ikke det ble mye clean nei, bare rotete! fikk på et tøft klister i bakruta+ på sidene :) [/img] [/img] Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Enig der, klistermerket i bakruta var en ting, men de på sidene tror jeg du kunne spart deg for. Det ble ikke bra :nono: Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
algaman Skrevet Mars 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 clean var den ikke på noen som helst måte.. Siter x Mazda Mx-3 1,8 V6 2006 Opel Astra GTC 2.0T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 tar hintene.. mulig de blir fjernet.. når jeg mente clean, mente jeg styling messig.. men men.. har som sagt ikke bestemt meg helt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 redigert litt..funnet litt styling nå.. blir ikke cleant dette her nei doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golk killer Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 redigert lifunnet litt styling nå.. blir ikke cleant dette her nei doh stau no pau:) Siter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 stau no pau:) Jau det kan du tru eg gjer!!!! :) chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 geymt, få se mer da? sombrero Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 geymt, få se mer da? sombrero kommer mer etter helga.. da har det vært lønning m'm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik_H Skrevet Mars 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2005 redigert litt..funnet litt styling nå.. blir ikke cleant dette her nei doh Bra hvis du tar det vekk :) synes bilen tapte seg veldig med de klistremerkene, så plutselig billig og shabby ut! Bilen blir sikkert fet, men som sagt, dropp merkene! Siter - '82 Golf - Store planer! Liten lommebok.. Solgt- '92 BMW 318is. Solgt- '06 VW Golf GT 1,4 TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2005 da blir mekking hele helga.. skal bygge nytt anlegg(noen nye komponenter) trekke litt kunst skinn rundt forbi.. Lyddempe mer!! Får sikkert gjort mere også, men vet ikke helt hva enda.. legger ut bilder mens jeg holder på.. Kom fra jobb nettop, og idet jeg svingte inn og ned kanten til innkjørselen, kom en ekkel knase/knekke lyd fra bak høyre hjul, så dette blir også sett på i morgen. Holder været seg mildt hiver jeg på 17" sommerfelgene, med brand new gummi!! Holder oppd chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 ble ikke mye fint ut uten noe i grillen, så jeg tenkte å gjøre noe med det.[/img] slik ble det seende ut på bilen[/img] syntes det passet fint inn med øyelokkene jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 varme dekselet i motoren var stygt og hadde mye overflate rust. ikke bra[/img] pusset litt[/img] fikk desverre ikke tatt bilde av det lakkert, men kan ta et i morgen når det er lyst doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 renset utav anlegget og kabler[/img] renset utav alt av brønnen og kuttet bort pinnen i midten og andre braketter med dremel[/img] kassen ble bygget i vinkler for å utnytte mest mulig plass.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg