golfnos Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Se det.. Da var det nytt prosjekt på gang. Bilen blir hentet i dag 21/2. Bilen skal få stor stereo, styles opp utvendig og noe innvendig. Slenger ut bilder og mer facts når jeg har fått hentet den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_råner Skrevet Februar 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Se det.. Da var det nytt prosjekt på gang. Bilen blir hentet i dag 21/2. Bilen skal få stor stereo, styles opp med "clean" look utvendig og noe innvendig. Slenger ut bilder og mer facts når jeg har fått hentet den :) Ja du har jaggu bilsmaken ... Fra en golf til en enda en golf bare verre.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 Ja du har jaggu bilsmaken ...Fra en golf til en enda en golf bare verre.. jepp!!! ville ha en bil ikke så mange andre steller med doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2005 [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 da har jeg vært rundt og sett litt på styling med mer. ikke helt bestemt meg, men har bestilt rødt neon led kit og kjøpt øyelokk+ noe små ting til innvendig. har også satt i røde dioder i instrumenter og knapper. bilder kommer av dette. Står noe midlertidig stereo i bilen nå som det også kommer bilder av i morgen. må bare finne igjen kameraet!! Sitter og blar i stylingkatalogen nå.. Mye tøft, men vet ikke helt enda hva det kommer til å bli.. Holder oppdatert her. Svein doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
70c Skrevet Februar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2005 Wow. Syyyk camber. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Februar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2005 Wow. Syyyk camber. ;) hehe.. takker takker!! holder oppdatert, og slenger inn litt bilder senere i dag. hvis været holder seg blir det vel prøvemont av 17".. er 10- og stiv kuling ute nå.. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 da har jeg bestilt og forhånds betalt en gtr vinge til bilen.. blir knall det!! :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C0bra Skrevet Mars 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2005 Hva av anlegg skal du ha i bilen da? Bilder av stylinga du skal ha? Kult at du velger en litt "spesiell" bil! Siter 84 i 50sonen, kan ta lappen igjen 19september. 91 mod BMW 520i Fk automotive !!!RADAR VARSLER FUKNER IKKE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 hei hei.. :) Anlegget blir mest sansynlig fra Blaupunkt og Velocity. Har gode kontakter igjennom jobb, så jeg får gode priser ;) Har en kollega som har en Burning Desire 2, og den er RÅ!!! Hadde tenkt meg en slik og en 12" Velocity subb, VPw300 denne er på 3600w max på 2 spoler, og veier 25kg!!!!! Passer ypperlig med forsterkeren som leverer 4000w i 1 ohm, og subbene er dobbelt spolet 2*2ohm :) Har Audiobank frontsett fra før som jeg er godt fornøyd med foreløpig chicken Stylingen har jeg ikke bestemt meg helt for enda, men har bestilt en vinge.. hmm.. finner ikke bilde av den, men kommer om ca 2 uker, så jeg ser om jeg ikke kan grave frem litt info notin nok å gjøre på jobb også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 8, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 var forresten og ribbet hele bilen i helgen, lyd dempet, skrudde paneler godt fast. monterte midlertidig anlegg Fjernet innmat i grill lakkert og montert øyelokk Skal sette i gitter i grillen når tempen kommer seg opp litt doh Ellers har jeg bilder av det som er gjort,men får ikke lagt de ut!! kommer bare opp IMG og adressen.. har som dere ser lagt ut bilder før.. Noen som har en god server å anbefale?? Slow motion nå i kulda.. hehe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 dempe plater til dørene: [/img] Monterte midlertidig stereo: [/img] [/img] fikk på et tøft klister i bakruta+ på sidene :) [/img] [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 bilen er dig skitten på bildene!!! ikke vasket pga været :) chicken Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 kjøpte øyelokk hos sound styling i vennesla.. rett på verkstedet og lakkere og montere: [/img] når jeg først var i gang fjernet jeg innmaten i grillen [/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 ble litt lite lyd, så jeg monterte et fronsett i hattehylla også.[/img] har planer om å lage ny hattehylle i glassfiber og lakkere, eller trekke i vinyl. blir nok lakk, og med istøpt hull til bagasjerommet. Når jeg først drømmer om glassfiber vil jeg lage nytt deksel over motoren+ montere luftfilter kit og fjerne det originale luft filter huset.. det kommer vel etter hvert: Mulig det blir høy glans polering av metall dekslene, eller cromming.. ikke sikker enda[/img] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg