Gå til innhold

Hvit P10 med turbo merking og lufting i panser

TobyT

Anbefalte innlegg

På vei inn til Oslo i kveld passerte jeg en hvit P10 sedan, med Motorsport import- merking på bakluka, luftegitter i panseret og turbo merking under sideblinkerne. Er det noen av dere turbo-gutta her som eier denna? Må si at jeg snudde meg og kikka godt da jeg passerte den og tenkte "sukk...turbo, hadde det vært meg". Den la seg etter meg og lå der en stund før den svingte av mot (tror det var) Fornebu...

99 Primera GT

Nissan Car Club Norway

http://www.nccn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei inn til Oslo i kveld passerte jeg en hvit P10 sedan, med Motorsport import- merking på bakluka, luftegitter i panseret og turbo merking under sideblinkerne. Er det noen av dere turbo-gutta her som eier denna? Må si at jeg snudde meg og kikka godt da jeg passerte den og tenkte "sukk...turbo, hadde det vært meg". Den la seg etter meg og lå der en stund før den svingte av mot (tror det var) Fornebu...

Sikker den LX Turboen til P10Turbo. Han bor oppi høgget der og den er vel hvit.

'07 Ford disConnect 220LX

'98 Audi Cabrio

x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeHe. Det var meg ja. Var bare ute for og brenne litt bensin. Ja la merke til deg også, hadde tenkt og kjøre opp siden din for og se om det var kjentfolk men det var så jævli trafikk. Pen bil du har forresten, har du gjort noe med den???
Lenke til kommentar
Del på andre sider

p10turbo: hva er det slags frontfanger du har? den så ikke så orginal ut den nederste leppa, eller tar jeg feil?

nice bil btw ;)

Nei, den nedre leppa er ikke orginal. Det er opprinnelig nedre del av bakfangeren til den siste saab 93. Den får man løst. På noen ny biler på jobben så har det blitt byttet noen slike fordi kunder vil ha sportpotte og da monterer vi en annen bakre leppe med utskjæring. Så da tar jeg de orginale selv. Leppa er over dobbelt stor som lagunaen men den er også mye hardere plast, med andre ord litt kjipere og montere.

Strøken er nå vogna mi ikke, må få lakkert fangerer først. Men hittil har alt gått i motor..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

P10turbo: Jeg syns nå din var fet da!! Oss NA-gutter har jo R E S P E C T for dere med turbo!!

Har ikke gjort mer en de "obligatoriske" tennplugg-kabler, luftfilter og bedre eksospotte...men drømmer jo stort om nye ting. Har lyst på nye JWT kamaksler nå til våren, men tenker mer og mer på turbo. Vet ikke om jeg skal bygge på motoren jeg har nå eller spare til GTI-R motor, med tanke på at den nå har gått 146k km.

Hvilke inngrep har du gjort?

99 Primera GT

Nissan Car Club Norway

http://www.nccn.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

p10turbo kan snart kalle tralla di for saabmera.. turbo merket ditt er vel også fra saab? :)
Saabmera??? Tror faen meg mannen er frekk. Hehe ja det er blitt noen få saab deler etterhvert men ikke mange synlige sånn som leppa, MEN det er ingen som hadde visst at den kom fra en saab heller. Siden jeg jobber med saab og subaru så er det ganske naturlig og bruke de delene man får tak i vettu. Ellers kan det bli fort dyrt..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter bare på å se deg trille inn på neste treff med subaru wrx vinge jeg..hehe

Men fra spøk til revolver. Er jo klart man bruker de delene man får tak i.

Skulle ønske jeg hadde det sånn selv jeg.

ja hadde jeg fått tak i en wrx vinge til en latterlig lav pris så hadde jeg nok satt faenskapet på. Det er som jeg pleier og si til folk som ser i motorrommet eller på bilen ellers, Jeg driter i at det ikke er strøkent, bare det fungerer.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

P10Turbo:

har selv blitt lurt av bilen din... på vei til japse treffet for 2 år siden på våler...

" se der da karer, en kjedelig primera med stor eksos... vi viser han litt da... prøvde å kjøre forbi, men var noe som ikke stemte med bilen din fant vi ut... kikka nærmere på den da når vi kom på våler"

=) fikk respekt da =) hehe

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider