Gå til innhold

REVOLUTION FELGER selges

Ranger emnet


BLACK.PEARL

Anbefalte innlegg

Har kommet over 4stk Meget pene REVOLUTION felger med original CHROME felg kant. Etter det jeg har sett så kunne jeg ikke finne noen slag eller bulker i felgene. ikke noe som var merkbart i hvertfall.

 

Er usikker på info om felgen ettersom jeg ikke får lest noe bakpå. men etter det jeg kan se så ser det ut som at det er 7x15" felg. Inpress vet jeg desverre ikke.

Felgene er i forholdsvis bra stand og meget lette.

 

Medfølger 2stk bra piggdekk og 2 stk passe bra pigg dekk, av samme merke så klart!

 

Selges HBO 5.000kr slik dem står.

 

Kan også få felgen dreid og polert opp igjen, mot tilleg i pris så klart.

 

felg1.jpg

 

felg3.jpg

 

felg2.jpg

 

Ta kontakt på rdl£rdlx3m.com eller på 971 69 113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet over 4stk Meget pene REVOLUTION felger med original CHROME felg kant. Etter det jeg har sett så kunne jeg ikke finne noen slag eller bulker i felgene. ikke noe som var merkbart i hvertfall.

 

Er usikker på info om felgen ettersom jeg ikke får lest noe bakpå. men etter det jeg kan se så ser det ut som at det er 7x15" felg. Inpress vet jeg desverre ikke.

Felgene er i forholdsvis bra stand og meget lette.

 

Medfølger 2stk bra piggdekk og 2 stk passe bra pigg dekk, av samme merke så klart!

 

Selges HBO 5.000kr slik dem står.

 

Kan også få felgen dreid og polert opp igjen, mot tilleg i pris så klart.

 

felg1.jpg

 

felg3.jpg

 

felg2.jpg

 

Ta kontakt på rdl£rdlx3m.com eller på 971 69 113

 

Robert som selger dem?

drøy pris, men trenger noen sko til sierran, hva med 3000?

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FÅtt bud på rundt 4k slik dem står med dekka på.

 

For 4k er dem dine.

dette er sjeldne og pene felger. Trenger kun å få polert opp kanten igjen pga det jævla veisaltet!

 

blir litt mye for meg..

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller han kan kjøpe billigere felger et annet sted.

 

Noe jeg også gjorde :D

 

5stk 14" momo et eller annet, 2år gamle for 100kr,- stk = røverkjøp.

 

Lykke til med salget Marius, men tror du må gå ned på prisen for de der. De trengs jo å bli kostet på litt før de kan brukes.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe jeg også gjorde :D

 

5stk 14" momo et eller annet, 2år gamle for 100kr,- stk = røverkjøp.

 

Lykke til med salget Marius, men tror du må gå ned på prisen for de der. De trengs jo å bli kostet på litt før de kan brukes.

 

 

Robert som skal selge dem..

Men siden han er kasta ut herfra må han få noen andre til å legge det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Robert som skal selge dem..

Men siden han er kasta ut herfra må han få noen andre til å legge det ut.

 

Ern blitt kasta ut igjen? Hvilken tråd er det han har tatt av i nå a?

link?! ;)

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår