sInnzYk Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 ingen som har en til slags? helst rustfri! Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 ingen som har en til slags? helst rustfri! Jo, tror faktisk jeg vet om en... den er ferdig sveist og sparklet, men ikke lakkert enda.. ikke noe rust... vil ha 1500 for den, men kan ikke sende den med post, så må nesten komme til sørlandet da :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 det var litt dumt :P laaangt til sørlandet :P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machagen Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 jeg kna jeg, bor ioslo. hyggeligt med en kjøretur Siter |Teamsideways|[CREW] `90 Vw Golf -Solgt- `96 Honda Civic -Solgt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 jeg kna jeg, bor ioslo. hyggeligt med en kjøretur fikk den med på et kjøp jeg gjorde for lenge sidem, skal ned i garasjen i byen og skjekke stand og om jeg finner den i det hele tatt til uka hvis det er greit ? Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pilsen Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Ikke for å ødelegge noe salg assa;) Men den cleanbakluka der bør ikke ha en rustflekk en gang. 1500?:) Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Står jo at den er rustfri. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Ikke for å ødelegge noe salg assa;) Men den cleanbakluka der bør ikke ha en rustflekk en gang. 1500?:) nei, prisen på 1500 forutsetter at luka er i bra tilstand uten rust ferdig sveist og sparklet klar til lakkering... Bare å sette i gang og se om du gidder å kjøpe ei ordinær bakluke og sveise og sparkle den helt opp til lakkering for 1500 :) Husker bare ikke om den ble solgt, eller om jeg har den enda, men skjekker som sagt til uka... skal også skjekke at fin - sparklingen er gjort ordentlig uten synk eller sprekker i tilfelle.... Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 ingen som har en til slags? helst rustfri! er en slik bakluke på huggeren på lillehammer, men sparklinga har sprekt opp på den, 2 steder.... Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 er en slik bakluke på huggeren på lillehammer, men sparklinga har sprekt opp på den, 2 steder.... Og hvis man fikser de to stedene, hvor lang tid tar det før det sprekker på det tredje og fjerde stedet ? :) Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Så den golfen der på Lunds for en stund sia, han som har gjort grundarbeidet på den bilen der, er litt av en kløne, sikkert 5KG med sparkel på bakluka... rart den golfen ikke er klemt enda, ikke mye å spare på... Den golfen er også litt spesiel, kan også kjøres på propan, er slik tank baki... :fingers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Så den golfen der på Lunds for en stund sia, han som har gjort grundarbeidet på den bilen der, er litt av en kløne, sikkert 5KG med sparkel på bakluka...rart den golfen ikke er klemt enda, ikke mye å spare på... Den golfen er også litt spesiel, kan også kjøres på propan, er slik tank baki... :fingers: ja stusset på den tanken baki der, skjønte ikke helt det opplegget, hehe.... virke som det er litt mye sparkel på bakluka ja Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 Kan kanskje være en idé å flytte over det systemet. Koster rundt 30 000 å montere sånt nytt. Kan sikkert brukes i andre biler også. Lukter fis av eksosen, og man får litt mindre effekt, men det koster 3 kroner litern ellerno. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 tips til de som ønsker clean bakluke.. ikke overdriv med stereo... :P Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Februar 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2005 tips til de som ønsker clean bakluke.. ikke overdriv med stereo... :P hehe... sparkel er jo kun til å fylle ujevnheter da, så er ikke så bra å ha 1cm lag med sparkel, hehe Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg