vwgolf2 Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 her slenger dere ut bilder av bilene deres når den var sånn ca. orginal og bilder som er tatt etter modifisering/ombygging :) dette gjelder ikke bare tuning men også bodywork! yeah... alltså: før/etter bilder..hehe...kan hende det er en tråd lik denne fra før, men har ikke funnet noen...men men..sleng ut hvis dere har da folkens!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 kan legge ut før/etter bilde av konebilen min. Har gjort alt av retting, sparkling, sliping og forarbeide selv... Før: Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Etter, tok litt av, skulle bare lakke panser, dør og forskjerm...:cool: Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schlasken Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 har bare før, "etter" kommer senere :) håper og ha bilen ferdig til høsten. har di fleste delene nå, bare masse skruing igjen :) Siter - '72 Datsun 240z rb26dett - '91 Skyline gts-t rb26dett x '84 Nissan Silvia s12 x '86 Nissan Bluebird Turbo x '89 Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 Har gjort masse rart, men glemmer hele tiden å ta bilder :( Skulle hatt digitalkamera :\ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thordarson Skrevet Januar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2003 her er noen bilder av bilen min:) http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=6138 Har gjort alt selv. Nå skal den lakeres og er under oppussing. Har tenkt meg på treff i sommer. Vi ses:D :D :D Siter VW Bora 1.8t 2001 mod til salgs VW Golf II 1988 mod g60 turbo x Mitsubishi Glanalt 1981mod (sladdebil) x golf gl 1,8 1988 jema x Ford Sierra 2.0 is vraka x Fiat Uno Fire 1,0 x Nissan Cherry 1,5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Gamlekjerra mi. 1989 Audi 80 2.0E Første sommern jeg hadde bilen: Sommern før jeg solgte den: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Gjør det meste selv og med hjelp av kamerater som vet mer hva dem gjør enn meg. Men tar gjerne til hjelp med proffesjonelle når jeg skal ha ting gjort skikkelig. F.eks montering/tilpasning av styling og lakkering og slikt. =) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Originally posted by NoLimit Gamlekjerra mi. 1989 Audi 80 2.0E Sommern før jeg solgte den: Var det du som hadde den... husker jeg så på den i sommer, siklet som faen på den. jævli fet styling. husker du hvor mye det kostet å få den sånn. tenkte å kjøpe meg en ny 90 q og style noe alla din gamle Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Originally posted by OleC Var det du som hadde den... husker jeg så på den i sommer, siklet som faen på den. jævli fet styling. husker du hvor mye det kostet å få den sånn. tenkte å kjøpe meg en ny 90 q og style noe alla din gamle Jepp jeg som hadde den ja! solgte den til fordel for a4`n. :D Jeg fikk jo rabatter og gode priser på all stylingen.. men foruten felgene kom vel stylinga på ca 15.000,- tenker jeg.. (uten felger som sagt) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Originally posted by NoLimit Jepp jeg som hadde den ja! solgte den til fordel for a4`n. :D Jeg fikk jo rabatter og gode priser på all stylingen.. men foruten felgene kom vel stylinga på ca 15.000,- tenker jeg.. (uten felger som sagt) Var det ikke 10000 her om dagen? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Originally posted by Jonte Var det ikke 10000 her om dagen? oh cut the crap :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Originally posted by NoLimit oh cut the crap :D Haha :) Du er ustabil. En dag er det 10000, en annen 15000. Det spørs hva det gjelder. Når det var om å ha brukt minst mulig å tapt minst mulig på bilen hadde du brukt 10000. Nå når du skulle fortelle hvor mye du måtte bruke for å få bilen så fet så kostet det deg 15000 :) Haha, Stabilt! Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Januar 28, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 Originally posted by Jonte Haha :) Du er ustabil. En dag er det 10000, en annen 15000. Det spørs hva det gjelder. Når det var om å ha brukt minst mulig å tapt minst mulig på bilen hadde du brukt 10000. Nå når du skulle fortelle hvor mye du måtte bruke for å få bilen så fet så kostet det deg 15000 :) Haha, Stabilt! Jeg ustabil? hehe Hvis du har store problemer så kan vi diskutere dette på pm. Vil ikke ødelegge denne tråden med å diskutere med slike kverrulante usaklige som deg slik som har skjedd med deg i visse andre tråder. ;) Ta kontakt på pm om du har veldig store problemer med noe. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2003 det her kan dere diskutere ett annet sted vel..? :rolleyes: ikke et "du er så ustabil" forum her... hm hm ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg