123654852 Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Jeg har bestilt A/F måler og må vel montere denne etterhvert. Jeg vet at den skal monteres på lambda. Men har egentlig ikke så mye peiling på hvor dette er. Er det noen som kan gi en liten forklaring + evt. noen bilder. Det hadde gjort jobben mye enklere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Ingen som har noe peiling på dette? Noen som vet hvor lambda sonden sitter da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Den kobles på ledningene fra lambda, disse finner du vist du leiter bak motoren på venstre side (sett forfra). Der er en kobling nedi der med noen ledninger, og du skal inn på en av dem, den lilla, vist ikke jeg er helt på jordet, men få dette bekreftet før du begynner,( er ikke helt sikker på fargene). Vilo du finne lambda, så følger du ledningene videre ned til oversiden av eksosrøret, der sitter den montert i katten. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnOOpY Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Problemer er at orginallambdaen din er en "narrow band" og måler ikke over så veldig bredt spekter... Du burde hatt en ny sensor som måler "wide band".. disse kan måle ca 1:10.0 - 1:19-20 A/F Siter SnOOpY's 92 Honda Civic B16A2 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Februar 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 problemet er at det er ikke så mange som selger slikt. Jeg har fått tak i en måler. men hvor selger de wide band? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SnOOpY Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 problemet er at det er ikke så mange som selger slikt. Jeg har fått tak i en måler. men hvor selger de wide band? Du skulle hatt noe sånt: http://www.wiredspeed.com/items.asp?Cc=WIDEB&iTpStatus=0&Tp=&Bc= http://www.plxdevices.com/onlinestore_international.htm Her finner du info om hva dette dreier seg om... Ligger også et par videoer med forklaring og demonstrering angående wideband her også... http://www.innovatemotorsports.com/ Siter SnOOpY's 92 Honda Civic B16A2 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Februar 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2005 Er det noen som vet hvilken farge jeg skal koble den inn på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2005 Leste i siste Redline at man fikk kjøpt en ganske hissik af måler med lambda osv... tror de skulle ha 405£ eller noe jeg... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
123654852 Skrevet Mars 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2005 Det er fire forskjellige ledninger som går ned til katen. Noen som vet hvilken farge jeg må koble a/f måleren inn på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg