R_Style Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 jeg satt på nettet her før helga, og surfet over noen bilstereo sider og vurderte sterkt og bestille meg dvd-spiller og skjerm...! etter litt mye om og men, trykte jeg på bestill-knappen, og i helga var alt montert...! :) jeg husker ikke hvor lenge jeg drev på for å få montert dvd-skjermen på et passe sted, uten å ødelegge noe av interiøret, men det var ei tid... så tok jeg ut (lettere sagt rev ut kasett holderen som sitter over askebegeret...) kasett holderen, og monterte inn dvd-spilleren der...! resultatet ble ikke så værst etter min mening, og i helga ble det "snurret" 3 filmer i bil på samme dag, og det var, Gatebil 2003, 2fast2furios og Taxi 2...!! og jeg angrer ikke ett sekund på att jeg kjøpte meg dette! noen bilder av anlegget og dvd-monteringen kommer nærmere helga, for nå er bilen min inne for å få montert på senkesettet på 40mm fra eiker motorshop! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Bilde da? ;) Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carfreak Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Ja bilder :) Lyst på tv i bilen m'm m'm selv Siter Ja Da! sombrero Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antyoui Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 hvor mye betalte du for morroa?? eg har lenge vurdert å skaffe meg lcd skjerm i bilen selv,,men da ikkje med dvd spiller...har tenkt å kjøpe lcd skjerm med touch funksjon og bygge inn pc i dashbordet,,,er komt mange flotte mini-tx hovudkort som har alt inkludert,,,Ganske elegant å kunne sitte inne med PCen og overføre MP3 filer til bilen via tråløst nettverk,,er jo og mulig og montere DVD spiller og,,,men dette prosjektet blir høstarbeid for min del :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 som sagt, bilen er inne for senking nå, og jeg får ikke hentet bilen før onsdagen, så bilder kommer etter onsdagen...! men bilder kommer! :D morroa kosta meg 3000 kr (egentlig pris var 4999,-) , og da inneholdt pakka skjerm, dvd-spiller og alt av tilbehør som måtte til for å få koblet det opp...! Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Her er bilde av min. Jeg har kun skjerm i dash`n og DVD spiller`n ligger under front setet. Kom på 2700kr.. Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 DVD spiller`n ligger under front setet. Hysj da.. feil folk kan plukke det opp! ;) Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Hmm, da finn balltredet mitt de folka å!! Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fox Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Hva er det røde rundt dekslet du har lakkert? Siter '07 Ford disConnect 220LX '98 Audi Cabrio x: V50 Sport, Laguna 1.6, Primera 2.0 GT, 2.0 SRI, 2.0 SE, 2.0 LX & 2.0 DLX, 2x Civic 1.4is, Focus 1.6, BMW 318i & Vectra 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2005 Det er en Neonwire som er lagt i sprekken som blir mellom dekslet og dash`n, slik at i mørket så lyser den.(Lyser i lyset å men syns ikke). Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 Den er ikke mulig å få taki den i blå da? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kuli Skrevet Februar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2005 jo, på http://www.pcstyling.no Der selger de pc utstyr/styling. Finner den der inne ett sted Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2005 her er da noen bilder av dvd skjermen og dvd spiller`n montert...! og den filmen som snurrer mest i spilleren er jo seff gatebil 2003 (Venter på 2004 :titties: ) gi gjerne noen tilbakemeldinger...! legger også med ett bilde etter at lyktepusserene ble fjernet og bilen er nyvasket! :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg