Gå til innhold

Bug Run 2005, hvem vil ?

Ranger emnet


remster

Anbefalte innlegg

Da vinteren herjer ute sitter man og gleder seg til de større treffene som våren og sommeren kommer til å bringe. Og et av disse er jo såklart BugRun på mantorp park i sverige. Var der i fjor altså 2004 og har aldri opplevd en herligere entusiasme for vag en dette. parken var stappa med folk og campingen like så.

 

reiste nedover med Rakriste og joarek, møtte opp med speedweel og prosjektrust i kongsvinger og til slutt møtte vi LupoBoy nedenfor karlstad. flere joina på etter hvert men på campinga var det denne gjengen som ble samla.

 

Dag to kom Kid-A og DaaN, + marbel.

 

ble pils og herlig møte med flere andre som brente vel og godt for Vag.

 

flere av de som var med fikk til og med pris. da LupoBoy og Marbel.

 

Men, dette er ikke en fortelling om fjoråret. det man lurer på er HVEM kunne tenke seg å bli med i år? Har alt snakka med Rakriste, Lupoboy og regner med av speedwell og prosjektrust garantert er med. Kid-A dukker nok opp etter hvert han og :p

 

Det vi prøver å få til med den tråden her i hvertfall er å samle interesse for hvor mange som vil campe sammen? I fjor kom vi ned til mantorp kl halv elleve og det regna masse. vi visste ikke engang om vi fikk plass til teltene. fant til slutt en ok plass og fikk samla oss.

 

Det jeg/vi hadde i tankene i år er å dra ned tidlig fredag. kjøre kolonne og kose oss nedover. så få tatt av en så stor plass som mulig til de som evt kommer etter og vil ha "norge" samlet på et sted.

regner med at vi som var der i fjor har lært av våre feil om ting som man burde ta med og dobbelt sjekke :p jeg vet i hvertfall at telt (type stort) bord og stoler skal med.

 

så, folkens. det er lenge til. ikke før 10-1*12 juni 2005

se www.bugrun.com for litt info. men sidene er ikke oppdatert for i år.

Dette er det største vagtreffet i skandinavia soleklart. og folk fra både tyskland og andre nærliggende land deltar også.

 

 

Hvem vil være med ? sleng dere på. dette er virkelig en helg man burde få med seg.

 

EDIT: se også Her for bilder disse har prosjektrust tatt. hadde bilder ute selv men servern er nede. :( typisk.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 227
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hent meg først da, siden jeg er bil løs. =D

uansett en bra tråd du starta her. hørtes ut som gøy.

 

 

drevi med nå da Jarl? har ingen i passasjer setet mitt enda jeg :P så du får ta toget nedover hit først så skal du få sitte på videre.

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sombrero

 

NIICEEEEEEE!!!!!!!

 

Bra Rolf. Seff er jeg med! Kan garantere deet vet jeg.

Vet det er mange fra mjøs området her som har snakket på dette,så hvis vi her i området kunne samles så kommer vi nærmere inn på samlingsted og slikt når vi kjøre nedover.

 

Et tips er å kjøpe seg noe ala "walkie talkie" eller "top com" (kjøpt på Rimi),de funker genialt til slik kolone kjøring! og ikke minst sparer man penger på det mobil greiene..

 

 

JEG ER MED!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sombrero

 

NIICEEEEEEE!!!!!!!

 

Bra Rolf. Seff er jeg med! Kan garantere deet vet jeg.

Vet det er mange fra mjøs området her som har snakket på dette,så hvis vi her i området kunne samles så kommer vi nærmere inn på samlingsted og slikt når vi kjøre nedover.

 

Et tips er å kjøpe seg noe ala "walkie talkie" eller "top com" (kjøpt på Rimi),de funker genialt til slik kolone kjøring! og ikke minst sparer man penger på det mobil greiene..

 

 

JEG ER MED!!!!

 

 

bare å få med så mange fra mjøs regionen som mulig.

 

walkie talkie var ikke en dum idee. får jo sånt billig på europris som funker helt ok. greit å ha når man krysser grensa også da ikke alle har bra mob abo som funker i sverige :P (jeg har vel og merke) men det er også dyrt å bruke i det STORE utlandet :P

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel klare finne meg bil til den tid?!.. håper jeg.. men hadde vært gøy å vært med ja, usikker på hvor det ligger i sverige, høres ut som en lang kjøretur for min del..

 

vi kjørte fra Lørenskog til kongsvinger via charlottenberg og så nedover i sverige. etter noen runder på bane + benking av bilen sto nåla mi på 55mil tilbakelagt. så ca 50 mil en vei fra lørenskog / oslo er nok ca reelt. spørs jo hvilken vei man velger å ta. uansett er det bra fartsoner hele veien og turen går utrolig fort når man kjører med flere

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehehehehehehehehehe

 

 

ser ut som om dere hadde en bra tur! kjenner godt til den pizzarien der ja,konge god mat der da.

Menne en annen ting er jo å prøve å lage en film/dvd av turen.Så hvis noen har videokamera og ønsker å filme turen,samt biler i fart,på treffet Bugrun osv så hadde deet vært kult.

 

Det ble laget en liten film fra 1.mai i fjor på drammenstreffet der samt flere andre treff men har ikke sett noe til den enda.

 

Sinnsykt moro med filmer og bilder fra slike turer,hvertfall hvis en blir flerre og kan variere litt med bilene og se hva de andre har å by på/vise fram!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehehehehehehehehehehe

 

 

ser ut som om dere hadde en bra tur! kjenner godt til den pizzarien der ja,konge god mat der da.

Menne en annen ting er jo å prøve å lage en film/dvd av turen.Så hvis noen har videokamera og ønsker å filme turen,samt biler i fart,på treffet Bugrun osv så hadde deet vært kult.

 

Det ble laget en liten film fra 1.mai i fjor på drammenstreffet der samt flere andre treff men har ikke sett noe til den enda.

 

Sinnsykt moro med filmer og bilder fra slike turer,hvertfall hvis en blir flerre og kan variere litt med bilene og se hva de andre har å by på/vise fram!!

 

rakriste filma jo en del i fjor. men vet ikke hva dette ble til. flere kameraer og en som kan redigere gjør jo ting alltid lettere. bilder er det nok masse av. og skal få opp igjen mine etter hvert. er bare det med plass :P

Prosjekt Rolfsburg

-87 Golf Gti 16v

*85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt.

*84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår