Janza Skrevet April 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2005 trur kassa blir bytta ut etter vært sammen med elementa men kan jo stå der så lenge... har også monter "pop lokk" trykker på knapp så opner bagasjen seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet April 12, 2005 Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 For en flott prosjekt bil! Lurte på åssen du har orden bagasjelokkets "pop lokk" som du kalte det. Og etter du var ferdig med gulvet inne i bilen, så la du noe matter som du hadde limt over der hvor all rusten hadde vært, hva var dette? lyd demping? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet April 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2005 For en flott prosjekt bil! Lurte på åssen du har orden bagasjelokkets "pop lokk" som du kalte det. Og etter du var ferdig med gulvet inne i bilen, så la du noe matter som du hadde limt over der hvor all rusten hadde vært, hva var dette? lyd demping? mattene inni bilen er asfalt matter, type isolasjon som demper litt støy.. noe i den duren hehe. bagasjen måtte jeg lage noen egne tilpassede greier til. motoren som opner låsen drar en vaier rett inn, og låsen skal rett ut mot fronten, så jeg lagde en vinkel som vaieren går på så den blir dratt sidelengs å går i rett posisjon mot låsen. vi du skjønte noe av dette slenger med ett bilde. det kommer en plate over hele bak enden der så det vil ikke syns ettervært. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sebastian Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Skjer det no i garasjen for tida? Du har fått gjort masse med bilen. Har du fått tak i bakseter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet April 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 Skjer det no i garasjen for tida? Du har fått gjort masse med bilen. Har du fått tak i bakseter? har tatt ut motoren å begynt å pusse neddi der, skal bytte alle slite deler, bakseter er det mulig jeg får skaffa nå. kommer fra en cab men skal se hvordan de passer, å om jeg får lagd noen nye sidepaneler;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet April 24, 2005 Rapporter Share Skrevet April 24, 2005 hvordan ble det med lyden etter du la de mattene i bagasjen? Ser for meg at det kan bli mye skrangling eller tar jeg feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet April 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2005 hvordan ble det med lyden etter du la de mattene i bagasjen? Ser for meg at det kan bli mye skrangling eller tar jeg feil? vis du mener alu plata, så veit jeg vel ikke så mye om hvordan støy det er i og med at jeg ikke har fått kjørt bilen noe. men tviler på at det kommer noen lyder fra den, ligger stoffmatte under plata, så det er ikke noe metall mot hverandre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet April 27, 2005 Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hvor fikk du tak i det svarte trekket du har på golvet/sidene? Og hvor kjøpte du den alu plata? Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet April 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2005 Hvor fikk du tak i det svarte trekket du har på golvet/sidene? Og hvor kjøpte du den alu plata? svarte trekket? mattene med blå kant? på bilextra. alu plata kjøpte jeg hos hoggern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet April 29, 2005 Rapporter Share Skrevet April 29, 2005 svarte trekket? mattene med blå kant? på bilextra.alu plata kjøpte jeg hos hoggern. Nei, tenkte på selve trekket du har over gulvet og drivakseltunellen..? Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet April 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 30, 2005 Nei, tenkte på selve trekket du har over gulvet og drivakseltunellen..? det kjøpte jeg på teppabo ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jossa Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 hva sjer videre? ... :D Siter HONDA - The Power of Dreams Jossa's civic to crx spec (og vel så det) prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Bilen ser mistenkelig bredere ut i avataren uhhmmwhat? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janza Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 hakke skrivd noe her på lenge.. bilen har fått bredda m3 skjermer 8,5cm bak og 6,5 foran. har også fått m3 frontfanger, sideskjørt og bakfanger men det er ikke montert ennå. her er det ikke sparkla bak, kan ta ny bilder snart front fanger bare lagt på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Håper det blir noen større hjul der bak;) Ser bra ut.. hvor fikk du tak i M3 styling? Og hvordan er passformen? Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg