Gå til innhold

Forza motorsport.....

Ranger emnet


lie

Anbefalte innlegg

  • Svar 294
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvordan er lyden fra bilene a? for det er noe som skuffet meg ENORMT på gt4, helt tragisk motor lyd, valge en gammal amerikaner med en god V8, og forventa god-bromming...neida, det var kanskje den mest tragiske lyden på hele spillet...*SKUFFET*! :(

På utkikk etter turbobil.

 

x83 Wolfsburg Einzer GTI.

x85 E30 320

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lyden er ganske bra den... har en mustang '05.. god lyd i den men ingen god brumming desverre, men bedre amerikaner lyd enn i gt4...

hehe Renault Clio med midtmontert motor høres ut som en vill hårføner.. :P

1997 BMW 520iA [Grønn Metallic]

1971 VW Boble 1302 L [Blå Metallic]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deltan er knallgrom bra sladdebil. jeg fiksa en nissan 240sx med skyline r34motor. d er skummelt husker ikke helt men tror den hadde ca 750 hester. dette er d råeste bilspillet hittil.

 

Har kjørt med den jeg å, over 1000nm. Gjør jo ikke noe annet enn å spole da.. :)

I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt med den jeg å, over 1000nm. Gjør jo ikke noe annet enn å spole da.. :)

 

Prøv å ta Corado med r32 motor og fulltuning...flytter seg.. men må huske alt av understell og nye dekk...hvis ikke sier d smash i autovernet...har selv tunet en golf r32 har en aks på 0-97 på 2,6 sek....d e det beste spillet eg har boti ...grand turismo for gatebil entustiaster for å si d enkelt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å ta Corado med r32 motor og fulltuning...flytter seg.. men må huske alt av understell og nye dekk...hvis ikke sier d smash i autovernet...har selv tunet en golf r32 har en aks på 0-97 på 2,6 sek....d e det beste spillet eg har boti ...grand turismo for gatebil entustiaster for å si d enkelt

 

Man får vel ikke 4wd selv om man setter r32 motor i corradoen vel?? Jeg har en corrado med fulltrimmet 2,9, og alt annet utstyr man kan få til. Den har jo så mye krefter at den nesten er ubruklig, så hvis ikke 3,2'en gir 4wd, så ser jeg ikke noe poeng i dette.??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår