andeey Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Har en 87' karmann Cab. Har ett seriøst problem med bensintanken, da jeg tror det er rust i tanken, spessielt påfyllingsrøret. Har hørt dette er ett stort problem. noen tips på hvordan jeg kan bli kvitt dette UTEN å kappe vekk det gamle, å sveise og sparkle på nytt? Er generelt VELDIG interessert i deler til Golf 1 \ Cabriolet, særlig hvite sportsstoler, da mine er litt slitt, særlig venstre:) bakluke, og ett fint tak, ellers tips til kalesjemakere som gjør det billig mottas med takk. Har en 1,6 liter nå, og kunne tenkt meg oppgradering til en strøken 1,8 forgasser:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 bytt påfyllingsrør og rens/bytt tank... røret får du kjøpt på veng Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by andeey Har en 87' karmann Cab. Har ett seriøst problem med bensintanken, da jeg tror det er rust i tanken, spessielt påfyllingsrøret. Har hørt dette er ett stort problem. noen tips på hvordan jeg kan bli kvitt dette UTEN å kappe vekk det gamle, å sveise og sparkle på nytt? Er generelt VELDIG interessert i deler til Golf 1 \ Cabriolet, særlig hvite sportsstoler, da mine er litt slitt, særlig venstre:) bakluke, og ett fint tak, ellers tips til kalesjemakere som gjør det billig mottas med takk. Har en 1,6 liter nå, og kunne tenkt meg oppgradering til en strøken 1,8 forgasser:) ring og hør med top'n'trim i sverige. søk på sol.no så finner du nr. jeg byttet mitt tak i fjor sommer, betalte under 6tusen svenske for ytre tak og jobb. billigere enn det har jeg ikke hørt om. Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andeey Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 det er absolutt akseptabel pris! takk for tips! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DrLaban Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Venter du til vinteren kan du kjøpe min 1.8 forgasser motor som jeg har i mitt einser cab prosjekt.. Går for grommere saker selv... ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg