aleks104 Skrevet Januar 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2005 Har en uutholdelig pipelyd i motoren.. noen som kan tenke seg hva dette er?? minner litt om dynamo støy bare litt mer innenfra motoren liksom... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW- Bergen Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Neslitte lager kanskje? Siter BMW 325I E36 1991 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 Det er helt sikkert trøstelageret\utløserlageret til clutchen din.. Hadde samme greia i sommer, plutselig røyk det, og det var ikke gøy :rolleyes: Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kroffer Skrevet Februar 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 1, 2005 sliten vannpumpe? hvor kommer lyden fra? Siter æ hadde først en honda shadow, så en bmw 320i, men nu, ja nu går æ.. eller får æ haike? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks104 Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 aner ikke hvor lyden kommer fra.. har prøvd å lytte men er unulig å høre hvor den kommer fra... denne lyden fra clutch lageret er den uavhengig av om man holder inne clutchen eller ikke?? dyrt å skifte?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 2, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 Originally posted by aleks104 aner ikke hvor lyden kommer fra.. har prøvd å lytte men er unulig å høre hvor den kommer fra... denne lyden fra clutch lageret er den uavhengig av om man holder inne clutchen eller ikke?? dyrt å skifte?? Den var hele tiden, og værre når man dyttet den inn etter hvert.. Ble bare værre og værre på min iaf. Koster 600 kr for lageret bare, og et clutchsett koster 1500-2000 kr, så jeg anbefaler å skifte hele sulamitten når du først har av girkassa. Er en kurrant jobb egentlig, men er veldig trangt. Forhør deg litt, jeg betalte 1500 for skiftet svart. Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks104 Skrevet Februar 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2005 ga dette oxo en slik rasle lyd på tomgang oxo?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Hehe. Raslelyden kan være noe annet. Jeg hadde en jævli raslelyd rett før vannpumpa mi gikk. Har også en lyd nå jeg ikke helt klarer å finne ut av, men tror det er dynamo lageret som er litt slitent. Kommer og går innimellom. Du kan jo prøve å skifte vannpumpe og begge strammehjulene til reima, så se om den blir borte. Er ikke noe big deal å skifte, ganske kurrant. Hvor langt har bilen gått? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks104 Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 bilen er en 1992 mod som har gått 210.000km har byttet reimer og reim hjul, kan hende det er vannpumpa.. er vel det eneste jeg ikke har skiftet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Februar 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 Okai. Hvordan motor har du? Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks104 Skrevet Februar 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2005 318is hva skjer om det ryker egentlig da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi100 Skrevet Februar 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 Hei. Må spørre mens det er snakk om det her. Den raslelyden du snakker om fra vannpumpa, var det noe som gikk hele tiden? Har en rasle lyd som kommer når jeg gir litt gass. Er kanskje der hele tia, men hører den ikke så godt. Originally posted by Rage Hehe. Raslelyden kan være noe annet. Jeg hadde en jævli raslelyd rett før vannpumpa mi gikk. Har også en lyd nå jeg ikke helt klarer å finne ut av, men tror det er dynamo lageret som er litt slitent. Kommer og går innimellom. Du kan jo prøve å skifte vannpumpe og begge strammehjulene til reima, så se om den blir borte. Er ikke noe big deal å skifte, ganske kurrant. Hvor langt har bilen gått? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg