Gå til innhold

Prosjektet Pearl Dream! er i gang nå...

Ranger emnet


Raymond Andersen

Anbefalte innlegg

  • Svar 651
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Oleee: desverre er bilen nå levert på hugging så har desverre ikke mer enn det som står i tråden lenger opp og evt på dele forumet...

 

B T I: Den bilen var en GT,den har skjermbuelister og GT interiør. og slikt.

 

Takker så mye for alle positive svar her på tråden. Tar nye bilder snart og de kommer snart på tråden. Neste nå er resultatet av montering av det nye interiøret osv...

 

 

er litt på "flaska nå" gitt.. hehe skål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

flaska? nå? nei nei nei! avholds er best! :P

 

arti, alle har det gøy på en lørdagsnatt og jeg sitter på jobb... hehehe.. :P haff

Skule ikke på flaska jeg men,begynte så vidt rundt ved 1 tiden og da ble det bare mer og mer. uff..

 

men men .. nå hører jeg senga kaller.. du får ha en god vakt og kose deg på jobb.

 

prøvde å svare på pm til deg men den var full gitt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rayander

Skule ikke på flaska jeg men,begynte så vidt rundt ved 1 tiden og da ble det bare mer og mer. uff..

 

men men .. nå hører jeg senga kaller.. du får ha en god vakt og kose deg på jobb.

 

prøvde å svare på pm til deg men den var full gitt..

 

kremt.. sitter på et asylmottak.. hehe.. sier ikke mer.. :P

 

ja så det, bare å sende på pm nå, sletta ællt der

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger ut et bilde av 3 forskjellige typer dekor en kan få (men finnes MYE mer å velge i) Siden det da ble spurt om dekor muligheter og slikt her.

 

Til venstre: Polo 6n med blå dekor og markant sølv ramme rundt det blå,altså 2 farget dekor

 

I midten: Golf 3 GL (RS) med crom dekor som matche crom i felger,lamper etc

 

Til høyre: 200sx med en mørk type dekor og refleks effekter,om kvelden og skumringen ser man omtrent ikke dekoren men så fort et lys blir kastet på den så "flasher" den opp.Veldig kul effekt.

 

DSC01156.jpg

 

Som sagt til de som ønsker,ta kontakt for evt info og prøveforslag til "deres" biler. Det blir da tatt bilde av "bilen" og lagt inn på data slik at en kan legge på,klippe til,tegne,farger,strekke,minske,tilte,effekter og gjøre akk hva en vil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vr6R

heheh bilen din er skikkelig bra rayander, men den trenger nye baklykter. lexus passer ikke på tyskebiler!!!

 

Takker og bukker for det!

 

har ikke fått tenkt noe mer ang baklamper. Fikk de med nye da jeg kjøpte bilen og satte de på siden det da satt originale sota baklamper der fra før som ikke var noe pene.....

 

synes de passer litt pga de kan minne litt om 4'r optikken foran,helt runde lamper inni,blankt glass utenpå,crom ramme innvendig som også passer til cromkanten og dekoren. Og litt med tanke på de cromma runde enderøra på eksosen.

 

men ja kommer kanskje til å skifte de hvis penga strekker til:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

Liker den dekoren på poloen ass.. Er så fett med litt "diskre" look på vinylen.. var litt fett det på 200sxn og.. hehe..

chrome er jo også kult..

 

 

hmm:rolleyes: :rolleyes:

 

som sagt kan du velge og vrake i hva du måtte ønske.. bilene kan besiktiges nærmere på hamar hvis noen vil se på de.

 

Nå begynner en ny uke og da kan jeg mekke mer på bilen,så da blir dashbord og komplett gulvsteppe i bilen og stoler montert..

 

 

bilder kommer.........:cocain:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rayander

 

som sagt kan du velge og vrake i hva du måtte ønske.. bilene kan besiktiges nærmere på hamar hvis noen vil se på de.

 

Nå begynner en ny uke og da kan jeg mekke mer på bilen,så da blir dashbord og komplett gulvsteppe i bilen og stoler montert..

 

 

bilder kommer.........:cocain:

 

hehe.. :P må nesten skrape sammen no cash da.. :P men må nesten ha på skjørter og slik først væ.. hehe.. så alt blir pent.. :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Rayander

Tok da seff samtidig å skifta bakgrunn på instrumenter som så slik ut:

 

instrfr.jpg

 

Satte i hvite skiver og de ble slikt:

instretter.jpg

 

Ser de svarte skivene dine starter på 0, og du har skifta til hvite skiver som starter på 20 - blir det ikke misvisning på det'a? :rolleyes:

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår