j0s5 Skrevet Mars 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Hvem er du forresten?? Lars Thorsplass fra ottestad. tviler på du veit hvem jeg er men :p Kjører en Gul peugeot 205 mi16, men lenge sia jeg har vært i hamar nå. Tror ikke jeg har møtt deg før, men sett bilen din værtfall ;) vanskelig og ikke legge mærke til den:p Siter 87- Peugeot 205 gti i16v (200hk++) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2005 Da er et nytt prosjekt satt igang og deet er da seff anlegg bygginga. Her er da anlegget som jeg har fått disponere i noen mnd fremover. Dette er ikke alt , mangler bass elementene og noen kontakter osv.. her er det jeg har fått blitt pakket ut og "inspisert" Fjernet da de gamle kablene,noe som var litt spinkelt i forhold til det nye jeg fikk. Kabelen er på 53,5 kvadrat mm skal si den var et slit å trekke gitt Begynte så vidt i går på jobben og på arbeidsplassen min,hvor jeg da har tilgang til det meste Foreløpig ganske tomt i bagasjen min,min her blir det STORE forandringer.. I morgen kommer jeg til å begynne å måle opp baki og se hvordan det skal bygges baki der. Må stå på litt nå siden det meste skal være ferdig til 1.april. Pr dags dato er det igjen: -lakke bakluka -lakke div dashbord deler -mont. nye baklamper -toning av ruter -bygge anlegg -service (-sikkert mer å men husker ikke alt..) notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet Mars 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2005 Hvor får du tonet rutene dine?? Har lyst til å gjøre det selv, men vet ikke hvor... Hva koster d deg?? Jeg vil også ha toning på bakluka, samt ha varmetråder der lissom, funker d??... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 21, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2005 Hvor får du tonet rutene dine?? Har lyst til å gjøre det selv, men vet ikke hvor... Hva koster d deg?? Jeg vil også ha toning på bakluka, samt ha varmetråder der lissom, funker d??... Toner rutene mine på RIIS glass på jessheim,har fått en veldig fin pris siden jeg jobber i bilia så har jeg litt ekstra prosenter.. Det blir ikke "svarte" ruter,men bare litt diskre toning. Men det ser ut som om dato`n blir noe forsinket,så setter heller fristen min med bilen fram til FREDAG den 15.april(dagen før det første treffet på Hellerudsletta). Driten er det at ALLE lakkerne på jobben har tatt på seg så mye prosjekter som de MÅTTE være ferdige med snarest sier de alle sammen. D v s at bakluka mi og div annet blir ikke prioritert,noe jeg forøvrig har sagt lenge at skal helst være ferdig til 1.april. angry Men uansett da så har jeg nok å drive med,med tanke på anlegget som driver å bygges i bilen nu. vet ikke om jeg vil legge ut så mye bilder der men... får se.hmmm notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 Toner rutene mine på RIIS glass på jessheim,har fått en veldig fin pris siden jeg jobber i bilia så har jeg litt ekstra prosenter..Det blir ikke "svarte" ruter,men bare litt diskre toning. Men det ser ut som om dato`n blir noe forsinket,så setter heller fristen min med bilen fram til FREDAG den 15.april(dagen før det første treffet på Hellerudsletta). Driten er det at ALLE lakkerne på jobben har tatt på seg så mye prosjekter som de MÅTTE være ferdige med snarest sier de alle sammen. D v s at bakluka mi og div annet blir ikke prioritert,noe jeg forøvrig har sagt lenge at skal helst være ferdig til 1.april. angry Men uansett da så har jeg nok å drive med,med tanke på anlegget som driver å bygges i bilen nu. vet ikke om jeg vil legge ut så mye bilder der men... får se.hmmm notin bilder bilder bilder! :D dont be a chicken :D :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Mars 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2005 har nå sittet i 40min å lest gjennom hele greja..fyyy dette er imponerende altså!! Stå på videre:) du er ganske heldig som har lokale og utstyr for å gjøre nesten det du vil med bilen din..*sjalu* :rolleyes: Gleder meg til fortsettelsen.. Mvh Ørjan Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 har nå sittet i 40min å lest gjennom hele greja..fyyy dette er imponerende altså!! Stå på videre:) du er ganske heldig som har lokale og utstyr for å gjøre nesten det du vil med bilen din..*sjalu* :rolleyes: Gleder meg til fortsettelsen.. Mvh Ørjan hehe.. takker for det. hyggelig å høre at folk gidder å slenge seg ned og sitte og lese hele tråden. Selv gjør jeg det men det blir mere interresant med mange bilder,så har prøvd å følge opp med det da. Vært litt stille fra meg på et par dager nu. Vært en "svipp tur" til bergen og henta et flyttelass for bror min. Regner med at det kommer noen nye bilder snart. også får jeg vite på tirsdag om når evt bakluka mi blir lakkert. mulig fått tak i lakkerer ama :rolleyes: :) :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mars 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 så bilen din bak den pizzashappe-saken på hamar tirsdagen... strøken bil må jeg si (selv om den så rar ut med org fangere) yodude kiddie kiddie kiddie kiddie Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2005 så bilen din bak den pizzashappe-saken på hamar tirsdagen... strøken bil må jeg si (selv om den så rar ut med org fangere) yodude kiddie kiddie kiddie kiddie hmmmmmm på østretorg mener du,ved peppes pizza,parkert med fronten mot en port der??? kan stemme det. var hos bestefaren min. Bilen er så latterlig stygg nå på vintern men nu er det straks klart for sommerstyling og felger etc... da blir det nesten en ny bil .. hehe Hva gjorde du der og hvem er du?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raymond Andersen Skrevet Mars 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Da er endelig våren ankommet og sola skinner,snøen smelter unna som bare det og fuglene kvitrer aktivt om dagen. Siden det er søndag og fyllerusen må slites bort syntes jeg det passet bra og begynne å skifte ut det "gamle" utseende på bilen min rund baut.. ingenting er så gøy som å se bilen med sommer felger og styling igjen.. Her er da noe av alt stasjet som skal på bilen: Begynte da først og fremst med ræva på bilen. slik så rompa ut før sommer stasjet ble satt på: demonterte baklamper og bakfanger: Og her er da sommer bakfanger samt de nye baklampene mine montert,må si det slik ja at disse lampene er en GOD del penere enn de gamle jeg hadde: Så begynte jeg på fronten som da så slik ut: Ribba fronten totalt og fikk montert på sprederne mine som jeg har "smidd" lagd egne brakketter til så disse kommer langt ned og langt ut: Så kom RS-4 fangeren min på plass sammen med grillen og sprederne: Så var det hjulskiftet da,ganske greit når jeg skal jekke den opp,så løfter jeg både fram og bakhjul samtidig,men må kjøre på klosser da for å få jekken så vidt under,hehe: Skiftet også side blinkersa,da de jeg hadde var originale orange som er lakkert i bilens farge: De nye som da er i "blakt/cromt" utseende,ble nice de å da: beklager at bilen er så møkkete,men blir nok vasket og shinnet opp totalt når anlegg og alt er ferdig. Fredag kommer det solfilm på rutene så da håper jeg og krysser fingrene at luka mi er lakkert og på plass...desverre må dere bare vente med å se den på enda.. men oppdatteringer kommer etterhvert!! sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 deilig raymond! blir bra på hellerud å metro nå! :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Sweeeeeeet :) Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 Looking good :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silvergti Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 NICE! wtf? Likte de nye baklyktene dine veldig godt, helt noe anna enn de svarte.. Mangler bare en skikkelig vask nå og den andre "nye" bakluka... Pen bil, må jeg nesten si... :) Du hakke vurdert blanke lykter i fanger forann da?...trur det hadde gjort seg... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2005 For å sitere meg selv nok en gang i denne tråden: D e bærre lækkert! :titties: Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg