Tuningpower Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 jeg har lett lenge etter rekord styling! og som mange sikkert vet så er det så å si umulig å finne!! så da må jeg bruke styling fra andre biler som f.eks vectra,omega eller i det heletatt styling som kan passer?? front og hekk er vel det som er vanskeligst å tilpasse... noen som vet om plasser der man kan få kjøpt fangere og sideskjørt foresten?? har sett på http://www.tuning.no men der er det SVINDYRT!!! så hvis noen vet om noen andre sider! så skrik ut! Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Les under Rekord på http://www.turbomega.tk Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Januar 22, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 fant ikke så mye styling jeg!! vet du ikke om noen konkrete sider med styling da? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Poenget var omegafangere og andre inspirasjoner.. Lite av ny styling nå til dags.. Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 åja!! ja har tenkt på omega fangere!! eller hvertfall styling til omega!! tipper det e omtrendt samme størrelse på bilene!!:cool: Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbomega Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Bakfanger for kort og fremfanger for smal.. Siter www.turbomega.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Denne Er rimelig rå... Står da noe om hva han har på den der... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenetraTor Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Originally posted by Nalletiger Denne Er rimelig rå... Står da noe om hva han har på den der... det der er en Primera fanger! Jeg lager heller selv enn å kjøpe ting alle andre har fra før, men om du har rekord har du den luksusen at det er ikke noe styling til den, og nesten uansett styling du har så har ingen andre det:P Siter Toyota Supra MKIII Turbo prosjekt monster 7M http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=156599 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel Rekord 24V Skrevet Januar 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2005 Rekorden min den røde. alltså denne: Siter Rekord 3.0 24V 4stk.senator 3.0E selges i deler tlf 41643425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Januar 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 hvilken model kommer fangeren fra da?? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nalletiger Skrevet Januar 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2005 Originally posted by Opel Rekord 24V Rekorden min den røde. alltså denne: Rå bil du har der.. misunnelig... Siter Ascona B c20let *godkjent* BMW 316 Ascona B 1977 prosjekt MB 190 E It does not matter if its going fast, as long as it's going sideways.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuningpower Skrevet Februar 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2005 primera fronten ser ut som ett bra utgangspunkt!!! tror jeg også skal ha det!! men med hvisse modifikasjoner!! skjære ut de "stengene" inni det støre luftehullet f,eks og kanskje forstørre de hullene på sidene slik at di kommer litt lavere ned!!! men hvilken årsmoddel er fangeren fra da?? Siter Opel Kadett C 1.2N Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg