Gå til innhold

PenetraTor

Bruker
  • Innholdsteller

    294
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Om PenetraTor

  • Bursdag 05/07/1987

core_pfieldgroups_99

  • Interesser
    4hjulinger, tohjulinger, chicks og party!
  • Modell (eks S4)
    Rekord E2
  • Biltype (eks Audi)
    Opel
  • Årsmodell (eks 1995)
    1985
  • Yrke eller sivil status
    student
  • Motor (eks 1.6)
    2.2i
  • Modifikasjoner (eks konfilter, eksos)
    div. styling *more to come*

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Bosted
    Smøla, Møre og Romsdal

PenetraTor's Achievements

  1. det mest brukte på V-motorer er vel å ha en trykkutjevner på trykkrørene. om du f.k.s bruker 1 cooler på begge turboene, eller kjører det inn på et plenum skulle det jo ikke være noe problem å kjøre twinturbo-oppsett. fordelene med et twinturbo-oppsett er da en finere effektkurve, altså mindre lag enn med et singelturbo-oppsett. men på minussiden så koster det jo dobbelt så mye:P om formålet ikke er meget høyt effektutak så er vel singelturbo best egnet, siden du får nok effekt utav en turbo uten et helvettes til turbolag.
  2. Jeg er ikke helt sikker enda, siden jeg ikke har fått skivene jeg skal bruke. jeg har egnende godts på hånda. men om du har T6 så er jo det å foretrekke. Om du kan sjekke spec'sa på det du har liggende så hadde det vært fint.
  3. Spekulerer litt på om kanskje 4G63t motoren i EVO VIII passer nedi en galant med 4G63? Noen som kan bekrefte/avkrefte det?
  4. Det skal brukes til caliperbraketter.
  5. Hvor kan jeg få skaffet et stykke 20-30mm tykk T6 alu plate? uten å kjøpe en hel plate som sikkert koster en formue. skulle hatt et stykke på ca 10x40cm.
  6. det er ikke godt å si... satser på det blir til våren:) har det ikke travelt:P har ikke tid til å arbeide på den annet enn i helgene vettu. så det går ikke så fort...
  7. begynner å få litt skikk på el. nettet nå:) lagd braketter for å legge nettet under innsuget. måtte forlenge dyseledningene for at de skal nå dysene. fått lagt opp layout til luftfilter, filteret vil få en innsugskon i fangeren.
  8. Bensinrør lagt opp. Trykkrør begynner å ta form.. eksossystem ferdig..
  9. Her er vel et bedre donorbilde for felgene...
  10. Hei. lurer på om noen kan modde en supra for meg? skulle hatt carbon panser, carbon lister, carbon "midtstykke" av vinge, carbon catkiller/leppe, og carbon popuplykter på den. Samt svart/grått(evt carbon) tak, sota parklys og blinkers. og med felgene under el noen lignende i gunmetal finish(lik som på bildet) gjerne litt bredere og større enn de som er på bildet av bilen på forhånd takk:)
  11. Har begynnt på skole igjenn nå, så jeg får bare arbeid med bilen i helgene:( men får da gjort litt da å:) har vært mest småarbeid i det siste. Rydding av el. nett, begunnt å trekke trykkrør, samt gjort ferdig eksos osv. fått lagd nye braketter til litt kontrollboxer osv, samt flyttet sikringsboksen så jeg får plass til innsuget. må litt kreativitet til for å få trekkt trykkrørene:P trangt om plassen! har gjort mye mere enn hva jeg har bilder av. men skal prøve å ta noen i helgen. Har forresten byttet lokaler. bilen står nå i en knapt vindtett brygge:D så det er litt kaldt å arbeide for tiden! Etter 40++ trillebårlass som gikk på fyllinga ble det jo plass til bil tilslutt :) Når jeg endelig kommer me i arbeid igjenn skal dette bli til en skikkelig garasje med alt jeg trenger av utstyr:D
  12. Kondensere mente jeg ja, selvfølgelig!:P
  13. kan ikke skjønne hva tyngdekraften har med det å gjøre når man har vacuum til tanken. dampen vil jo være i konstant bevegelse, og passere gjennom like mye overflate å fordampe som om den hadde stått vertikalt.
  14. P.g.a at jeg har egentlig ikke noen egnende plass å ha den vertikal uten at jeg må dra metersvis med slange. Pluss at jeg tror det vil se bra ut. uten att alle andre har samme patenten:)
  15. Hvis jeg konstruerer en ny catchtank som skissert under vil det vel fungere bra?
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår