Essex Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 essex som i 200 SX (eSseX) har jo ikke den bilen lenger da men, nå kjenner alle meg som essex, så da blir det sånn..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Originally posted by erling HÆ? :confused: Hmmm..... Jeg tror de fleste skjønner at kaja_marlene heter kaja marlene, og at Bjørn Vidar Pettersen heter Bjørn Vidar pettersen..... heheehhehehe Håper det ble litt klarer for deg nå? :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 :confused: *klø seg masse i hodet* Bjørn Vidar heter jo ole da.. spamspam spamspam chicken :D:D Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Januar 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 hmmmmmm whatever... Nå er det BACK TO TOPIC! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower.no Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Da er det vell heller ikke så mye å fortelle at jeg kaller meg for bmwpower.no her fordi min nett adresse er det? Det som flere kan lurer på er hvorfor jeg kaller meg NUNG på irc... For dere som tror det er no kinesisk.. Dere tar helt feil! Det kommer faktisk av noe så latterlig som ett kallenavn fra leenge siden.. Grunnkurs faktisk. En der som var fra litt andre trakter kalte meg for Hænung (les: jeg heter Henning), og ut fra dette ble det ett shortnick Nung. Ever since har jeg vært Nung på nett.... ;) Siter BMW POWER - GO FAST! www.bmwpower.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jumbo Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Måtte ha et nick på irc ( rundt -96 ), har aldrig hatt noen god fantasi, og jumbo var ledig. har ikke gidda å finne på noe nytt. alle veit lissom hvem jeg er. Derfor: Jumbo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Det var en dag på ungdomsskolen jeg var litt gretten og ville skyte både den ene og den andre, en kompis kallte meg "mister triggerhappy" dermed hadde jeg fått meg nick.:rolleyes: Dessuten skøyt jeg på alt som lea på seg en stund etter at jeg fikk meg salongrifle. Fikk også navnet "desperado", derav mailen min: iamadesperado@ Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 hmmm jeg har en bimmer og behandler den som en bimmer skal behandles, derfor BimmerMisbruker... :D på irc kaller jeg meg Tarasque som jeg har fra et dataspill som heter Anarchy Online.... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Assman Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Hva tror dere?! Jeg heter jo dette, fordi jeg er fin..!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG1 Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 kaller meg TG1 fordi TG er initialene mine,og 1 fordi jeg er "Number 1"... :D evt. kan det står for "The Great One" ;) :D er ikke lenge siden jeg begynte å bruke det nick'et.. før kalte jeg meg 'tomgr' på forumet (fordi jeg fikk tildelt email-addr. tomgr@start.no en gang i tiden,og fordi jeg heter Tomas Gravvold... spennende? nææh ;) var kjent under nicket [xtreme] på irc før.. men fant etterhvert ut at jeg ikke var særlig ekstrem,så jeg bytta.. ;) Siter snow junkie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Calib'R Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Bil med en kraftig kaliber (Calibra) Calib'r(a) bare noe tull som spratt inn i hodet mitt da jeg skulle signe inn. Siter BRENN !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cozzie Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Vanligvis kaller jeg meg for Furre (IRC) --> Etternavn, men i og med at dette er et bilforum, tenkte jeg at det ble litt for trist. Så da tok jeg mine tanker inn i garasjen, hvor det ligger 4 stk Cosworthfelger (som er det eneste man kan skryte over som ligger der inne), som førte til at nicket ble Cozzie. :rolleyes: Siter - 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro - 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Kaller meg Lars pga jeg Heter Lars:) Blir kalt både det ene og det andre som f.eks Ladetrykk og Einstein. Einsten blir eg kalt ikke fordi jeg er smart ( tvert imot:( ) men av en årsak jeg helst ikke vil si:D si Einstein og tenk dere om..så kanskje dere skjønner det;) Ladetrykk blir jeg kalt pga tempramang egentlig:rolleyes: blir hissig og trykket øker og plutselig....swuuusj..slipper jeg alt ut:D :rolleyes: Siter 30.03.87 www.essokickers.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zalcin Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 Hvis dere leser nicket mitt feil vei, og skifter ut Z'en med en S så finner dere ut hva jeg heter....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Januar 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2003 trengte et nick til Counter Strike, og siden jeg er en slik som er hekta på bil (men ikke kan så mye om bil :) ) og jeg hadde nettop lest litt om Hemi V8 motoren.... plutselig ble det HemiCuda..... tenkte litt på Superbird men folk kan begynne og lure.... SuperFugl ??? :rolleyes: Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg