slire_sladd Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hey!! flytte til oslo! når? velkommen skal du være!! hva skal du jobbe med? Siter ...prrrrrtt... 2001 Audi A3 1.8T Quattro - A3TQ 180HK... (X)1990 240 Turbo - SS 240 Turbo Prosjekt... (X)2000 ZX6-R Ninja - 2000 ZX6-R Ninja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harry_volvo Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 rå felger :D Siter volvo Harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Fant du forresten den lokale kebab-sjappa? fornøyd? Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 når jeg er ferdig i forcen vender jeg tilbake til strømmen området :) er greit å ta ting med tiden :) lykke til vidre:) takk for det:) Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Hey!! flytte til oslo! når? velkommen skal du være!! hva skal du jobbe med? takktakk:hello: skal være bilelektrikerlærling på Oslo Bilelektriske:thumb Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 rå felger :D takk! Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Fant du forresten den lokale kebab-sjappa? fornøyd? droppa kebaben i fordel for mcdonalds på hamar..hehe! det førte faktisk til endel fete spottings..feet hvit vingebil og en escort RS ++ får ta kebaben en annen gang! Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 I dag kom Fed-ex med truetacken min! utrolig kjapp levering! Har skaffa meg reserve bakaksling til jeg får montert truetracken i akslingen som er til sandblåsing! Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 og de fjærene skal iværtfall ike på...!! Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 og de fjærene skal iværtfall ike på...!! joda :D beste som er det der :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naila Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Gromt å se at du endelig får deg innmat i bakstellet som holder til din effekt (og ikke minst kjørestil;) ) he he. Er det getrag som står for tur nå? Så btw at du har lakka fuelrailen svart, "mye" jobb å skru den av? Har foreløpig kunn skrudd av bensintrykksregulatoren og lakka den ;P Lite tid til å pusse og mekke når man er i forcen;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 joda :Dbeste som er det der :D tror volvoen min blir kalt nok traktor som det er..hehe Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyofan Skrevet August 22, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Gromt å se at du endelig får deg innmat i bakstellet som holder til din effekt (og ikke minst kjørestil;) ) he he. Er det getrag som står for tur nå? Så btw at du har lakka fuelrailen svart, "mye" jobb å skru den av? Har foreløpig kunn skrudd av bensintrykksregulatoren og lakka den ;P Lite tid til å pusse og mekke når man er i forcen;) skal bli godt det ja, fy faen..kjørestilen min er det vel ikke noe galt med..ikke visst den skal være fresk ivertfall..hehe..! nå er det getrag som blir neste! kjempefort gjort å skru den av, tre skruer, dra av dysekoblingene, skru av 2 stk bensinslanger og nappe dritten av! men har du originale slanger? for de er det sånn har plast inni og de nytter ikke å få av uten å kappe! Siter -1983 Volvo 240, 2,3l 8V Turbo:http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=61998 X-1996 Opel Corsa B 1,2l 8V X-1986 Daihatsu Charade G11 1,0l 6V Turbo (Hugd) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=144039 løp og kjøp toyofan :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet August 22, 2006 Rapporter Share Skrevet August 22, 2006 Går jo å få av de originale slangene, sitter jo med skrukobling originalt på den ene og den andre er vanlig slange (til retur). Kjørestilen må være fresk den, når det går åt helvete med noe så er det tegn på at det er liv der eller at det er tid for forsterkninger. BTW: dysene kan være ordentlig bøgete å få inn i fuelrailen igjen... Hvertfall hvis en har dårlig tolmodighet som f.eks meg.. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.