Gå til innhold

Bilavgiftene setter rekorder (Vi betaler 50Milliarder og får 12milliarder tilbake)

Ranger emnet


Qee

Vil du stemme parti utifra deres holding til bilavgifter eller til andre ting  

49 stemmer

  1. 1. Vil du stemme parti utifra deres holding til bilavgifter eller til andre ting

    • bilavgifter
      41
    • andre ting
      8


Anbefalte innlegg

Dette er provoserende lesning, jeg personlig vil stemme på et parti som er "bil-vennlig", så får vi se hva det bringer.

 

Er jo litt absurd at 12milliarder av 50 går tilbake til "forbrukerne", latterlig..

Volvo 240 87 mod med B230FD fra 93! -Koseslede!

x BMW 318i 86mod - Vinterbil/Dorivogn - Solgt til ncar!

x Peugeot 405 GLI 90mod - Solgt!

x Fiat Uno Turbo 87mod - Solgt!

x BMW 318i 86mod - Solgt!

x Jetta mk2 84mod - Solgt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig aldri vært noe særlig opptatt av politikk, men nå har jeg bestemt meg for at neste gang jeg har mulighet til å stemme skal sjekke ut hva de forskjellige partiene mener rundt dette med bil - og stemme deretter. Anbefaler andre som er bilinteressert men ikke politisk engasjert om å gjøre det samme.

 

Hvis noen har info om hvilke partier som er bedre/dårlige når det gjelder dette - legg det ut her :)

-Kenneth

 

Drift Happens! No guts no glory!

http://www.kennethgroth.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Golf T&Nos så klart!

Mener FRP har en billist vennlig politikk

 

Nå skal jeg ikke avspore tråden til en politikk-tråd, men FRP har så å si "Alt Ola Nordmann ønsker skal vi gi" politikk. Historisk sett er det sånne regjeringer som går til helvete (ikke rart de ikke blir tatt seriøse) sammen med korrupte regjeringer.

 

Just my 2 cents.

 

Ps. Hvis du skal kreve kilder: Jeg er for lat og gidder ikke å brenne kalorier på det. :)

 

 

Hva med bomringene da? Er så mektig lei av å pay'e 20 kroninger hver jævla gang jeg bare skal til en annen bydel I OSLO og tilbake!!!!!!!!:mad:

 

Betaler 20 for bedre veier så går av en eller annen mystisk grunn 10 til lønn og administrasjon OG goder for de satans dumme apene i styrene! Faen heller for et kjipt system...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrP er det mest bilvennlige partiet ja!! og nei.. de kjører ikke en "alt ola dunk vil ha, skal han få" politikk.. men de vil gjøre det lettere og billigere for oss å leve i dette landet ja! (nei, er ikke politisk intressert..men min far er medlem av FrP så jeg får med meg litt i ny og ne!! hehe

 

pluss.. jeg ser da i bilblader,debat programer osv jeg og..hehe :)

 

men fakta, jeg kommer til å stemme FrP ved neste valg.. men det er ikke bare pga bilpolitikken!!

 

og som GT_rider sier, NAF er jo statlig selv så.. eneste de klager over er vel at ikke mere går tilbake til demmes lomme!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her på Os (søviknes land) så sa FrP ja til bomring.. men det var med et krav! og det at veien ble bygget FØR bommen kom opp.. og forsvant igjen MED EN GANG veien var nedbetalt!

og for å si det slik.. ute i bergen så har de jo kødda med de bommane nå.. for de driver og bygger i bergen og.. men de har ikke øka prisene..bare flytta på bommen..slik at man ikke rekker å kjøre gjennom den på under 1 time.. :S

 

men Blir nok FrP som havner i boksen fra meg denne gang og ja :D

bare så synd at ola dunk ikke kommer til å gjøre det samme.. folk kan si så mye det bare orker og vil om at de ska stemme FrP.. men fakta er.. flertallet er feige.. redd for forandring, og ergo stemmer de samme gammle kjente..!

 

får håpe ting forandrer seg denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår