Gå til innhold

Min hvite fine golf:)

Ranger emnet


Doser_86

Anbefalte innlegg

noen som driter penger.. hehe

nei så absolut ikke. har jo ikke rå til dekk. har tatt tid å handle inn alt! o omtrent alle pengene går til bilen. kanskje derfor jeg ikke har dame å. har ikke råd til å be dem ut engang. hehe

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 548
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

nei så absolut ikke. har jo ikke rå til dekk. har tatt tid å handle inn alt! o omtrent alle pengene går til bilen. kanskje derfor jeg ikke har dame å. har ikke råd til å be dem ut engang. hehe

 

 

hehehe.. :D genialt!

fler som tenker slik! HEHE!

 

men xtra cash går til de som gjør ting på bilen da, jeg kan itte en dritt sjøl.. hehe :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei så absolut ikke. har jo ikke rå til dekk. har tatt tid å handle inn alt! o omtrent alle pengene går til bilen. kanskje derfor jeg ikke har dame å. har ikke råd til å be dem ut engang. hehe

 

Hvis du hadde hatt dame, hadde hu klagd på at penga går til bilen doh

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinnfolk klager nesten støtt uansett! skar en ha kvinnfolk skal hu å ha bildilla!

ikke lett å finne slike! hehe

 

Eller bare kompensere det med å kjøpe blomster i ny og ned :rolleyes:

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er viktigere! den klager hvertfall ikke! hehe

joda, hender den klager å. men bare jeg bruker litt penger på den så er den fornøyd igjen. den blir hvertfall aldri langsur, og ripper aldri opp i gamle tabber. hehe.

 

Chr1c: det blir motorbytte etterhvert, men det vil nok ta litt tid! skal være ny motor med turbo hvertfall innen neste sommer

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda, hender den klager å. men bare jeg bruker litt penger på den så er den fornøyd igjen. den blir hvertfall aldri langsur, og ripper aldri opp i gamle tabber. hehe.

 

Chr1c: det blir motorbytte etterhvert, men det vil nok ta litt tid! skal være ny motor med turbo hvertfall innen neste sommer

 

 

 

 

:titties: thumpsup hehe :D

 

 

fler som driv å vurdere motor jah.. hehe :D bra dæ! men, får stikke ut i kulda å jobbe i noen timer! kjem at i natt! hvis ikke påskefylla te folk her tar overhånd.. :-s jeje nok off topic! kos dere i varmen!

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hakke sjekka ut så mye med dekka ennå..

 

blir nok de felgene på meg ja.. må bare vente på lønn den 25, og 14 så får jeg se! mulig jeg får tak i de litt billigre oxo.. :D

 

I told you so...;)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morgen blir det mest sansynlig nye dekk på meg. klarer jeg å bøye opp kanten på skjermene bak med falsetanga uten at lakken sprekker tro?

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i morgen blir det mest sansynlig nye dekk på meg. klarer jeg å bøye opp kanten på skjermene bak med falsetanga uten at lakken sprekker tro?

 

Hvis du varmer litt før du prøver og gjør det forsiktig så bør det vel kanskje gå bra :)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår