Gå til innhold

Min hvite fine golf:)

Ranger emnet


Doser_86

Anbefalte innlegg

  • Svar 548
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kjøpte den på http://www.streetdesign.no.

Er rieger som selger den, men støpt av Kerscher.

De kaller den bare "Sport edition". Skal ha en karbon "catkiller" under der også. men er jo så fin pris på den:rolleyes:

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Når jeg skulle kjøre til jobben på fredag, så ville ikke bilen gett. Fikk kjørt 50m bort i gata før den stoppa. Jeg ringte Naf og fikk de til å hente bilen min og kjøre den til et verksted hvor kammeraten min jobber. Han fra Naf sa jeg skulle være glad jeg ikke hadde senka bilen min ennå, får da hadde han bare snudd å kjørt igjen. Vi slet ganske bra med å få bilen opp på planet hans uten at det skrapa litt i fangere å sånn. På verkstedet fant de ut at koilen var helt brent opp innvendig.

 

Legger ved et bilde av bilen bak på Naf:

Bilde18.jpg

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Når jeg skulle kjøre til jobben på fredag, så ville ikke bilen gett. Fikk kjørt 50m bort i gata før den stoppa. Jeg ringte Naf og fikk de til å hente bilen min og kjøre den til et verksted hvor kammeraten min jobber. Han fra Naf sa jeg skulle være glad jeg ikke hadde senka bilen min ennå, får da hadde han bare snudd å kjørt igjen. Vi slet ganske bra med å få bilen opp på planet hans uten at det skrapa litt i fangere å sånn. På verkstedet fant de ut at koilen var helt brent opp innvendig.

 

Legger ved et bilde av bilen bak på Naf:

Bilde18.jpg

 

Mye er den senka igjen? ;) Hehe...

 

Forresten, kan du ta bilder av bilen når du har på lys? Er spent på hvordan de lysa ser ut...

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er nok ikke senka noe gett. hehe. Men fangerne er lave! Skal prøve å få tatt noen bilder i morgen kveld når jeg har fått den tilbake.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått tatt noen med et ordentlig kamera. men har tatt med mobilen, men det er forferdelig dårlig. ser ikke ordentlig hvordan det lyser. skal prøve å få tatt noen nye bilder i helga med et ordentlig kamera. har ikke sjøl se, så jeg må få en kammerat til å ta bilder for meg.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått tatt noen med et ordentlig kamera. men har tatt med mobilen, men det er forferdelig dårlig. ser ikke ordentlig hvordan det lyser. skal prøve å få tatt noen nye bilder i helga med et ordentlig kamera. har ikke sjøl se, så jeg må få en kammerat til å ta bilder for meg.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fått tatt noen med et ordentlig kamera. men har tatt med mobilen, men det er forferdelig dårlig. ser ikke ordentlig hvordan det lyser. skal prøve å få tatt noen nye bilder i helga med et ordentlig kamera. har ikke sjøl se, så jeg må få en kammerat til å ta bilder for meg.

 

Jepp, og da må du huske å legge ut bilder! ;) Vurderer kanskje sånne selv, men får se hvordan bildene dine er først..

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått tatt noen ordentlige bilder. Jeg hadde planer om sveising av bakluka, valsing og lakkering i slutten av måneden. men jeg har fått uventa reperasjoner på bilen for 6000 de siste to ukene nå, så jeg må nok utsette det litt. Skal også ut med 10.000 til stoler og ratt snart også.

 

Oleee: om du skal ha flere bilder av hvordan lyktene lyser, så ken jeg sende deg PM med bilder.

 

Fronten min, skal snart sette på noen øyelokk også:

BilenMin001.jpg

Baken. Her er det mye som må gjøres:

BilenMin002.jpg

Baasjerommet. Må bare si ifra at det er ikke ferdig:

BilenMin004.jpg

Inne i bilen:

BilenMin007.jpg

Med div lyseffekter:

BilenMin019.jpg

 

En skulle vert millionær, så en kunne få gjort ferdig alle drømmene.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffe hovedlykter framme....

 

hehe.... hvit spido og svart klokke....hmmm

 

Bytt ut hele greia med en som har turteller du.... (hva er de 2 instrumentene oppe til venstre godt for?)

 

Jeg fikk tak i hvite speedoskiver men de stemte dårlig med tallene fra før:p kanskje jeg er klønete.. hehe:)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøffe hovedlykter framme....

 

hehe.... hvit spido og svart klokke....hmmm

 

Bytt ut hele greia med en som har turteller du.... (hva er de 2 instrumentene oppe til venstre godt for?)

 

Bilen er under progress, så alt er ikke som det skal være ennå. skal nok beholde klokka frem til det blir motorbytte. får ikke tak i hvit skive til klokka, da må jeg sende inn skiva og få det spesiallaga. De to instrumentene er voltmeter og turteller.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår