Gå til innhold

Min hvite fine golf:)

Ranger emnet


Doser_86

Anbefalte innlegg

Hva slags motor blir det da?

blir enten 1.8l eller 2.9lGti. oså blir det turbo og ic. og ettervert en får råd så blir det nos å. men tar nok en god stund før jeg har råd til noe av det. blitt med i noe sånne greier hvor jeg tjener penger på å lese mail. tjent 1300euro på 2 dager. så er en mulighet jeg kan få rå snart.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 548
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir enten 1.8l eller 2.9lGti. oså blir det turbo og ic. og ettervert en får råd så blir det nos å. men tar nok en god stund før jeg har råd til noe av det. blitt med i noe sånne greier hvor jeg tjener penger på å lese mail. tjent 1300euro på 2 dager. så er en mulighet jeg kan få rå snart.

 

Jasså..får du pengene utbetalt å eller? hehe:) fin jobb a gitt:)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jasså..får du pengene utbetalt å eller? hehe:) fin jobb a gitt:)

det vet jeg ikke ennå, må ha 3000euro før jeg kan betale ut. men i det tempoet det har gått det siste døgnet ser det lovende ut. bare å si ifra om en vil være med.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det vet jeg ikke ennå, må ha 3000euro før jeg kan betale ut. men i det tempoet det har gått det siste døgnet ser det lovende ut. bare å si ifra om en vil være med.

 

Ja, hvis en slipper å betale noe investerings avgift eller noe slik så :) send meg en PM da ;)

94' 306 XRdt

94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/

82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett)

x86 Mazda 323 GT(vrak)

x82 Volvo 244 DL(vrak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til alle dere som ikke liker den frontfangeren:

 

Dere veit ikke hva dere prater om folkens.. Det er den råeste frontfangeren til golf III! Uten tvil!:) Da har jeg mange i ryggen når jeg sier det..

 

Doser_86: Du har veldig mye lik styling som meg! :)

Jeg regna og fant ut at jeg hadde lykter på bilen min til alt for mange tusen.. :) Hehe..

 

Jeg mangler bare hekkskjørtet nå. Så kan våren komme, da er det bare å hive blien klin nedpå og ha på 17tommerene..

Da kan skal dere få se på glis.. ;)

 

Kristian

97 VW Golf III 1,9TDK (Frontfanger, hekkskjørt, frontlykter, baklykter, grill, panserforlenger, m3 speil, sideskjørt, just senkesett, 17" felg)

92 Ford Sierra 2,0i (selges)

90 VW Corrado G60 (spiker)

92 Ford Scorpio 2,0i (spiker)

92 VW Golf II 1,6TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du skal til Strømstad på skjærstorsdag.. :) Mye mulig jeg ser deg da..!

Hvis det er 80euromail du er med på så må jeg nok skuffe deg med å si at du får nok ikke pengene dine. Da jeg skulle prøve å få ut mine kom det bare opp en side hvor det sto at jeg kom til og bli kontakta. Noe som ikke har skjedd ennå iaf. Dette er en stund siden nå..

 

Kristian

97 VW Golf III 1,9TDK (Frontfanger, hekkskjørt, frontlykter, baklykter, grill, panserforlenger, m3 speil, sideskjørt, just senkesett, 17" felg)

92 Ford Sierra 2,0i (selges)

90 VW Corrado G60 (spiker)

92 Ford Scorpio 2,0i (spiker)

92 VW Golf II 1,6TD (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du skal til Strømstad på skjærstorsdag.. :) Mye mulig jeg ser deg da..!

Hvis det er 80euromail du er med på så må jeg nok skuffe deg med å si at du får nok ikke pengene dine. Da jeg skulle prøve å få ut mine kom det bare opp en side hvor det sto at jeg kom til og bli kontakta. Noe som ikke har skjedd ennå iaf. Dette er en stund siden nå..

 

Kristian

Jeg skal til strømstad ja! men om det blir med bilen min vet jeg ikke, da må jeg ordne sjåfør, for jeg skal drekka. har en kammerat som er med på 80euromail å, han har sett tre personer få pengene sine. men vet ikke jeg, jeg prøver å ser. funker det så er det kjekt med noen tusinger ekstra

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå klarte jeg ikke vente lenger, så i dag satt jeg på sommerfelgene. får bare inderlig ikke håpe det kommer noe snø nå da.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det var tidlig :)

har du bilder eller?

nei har ikke det. når jeg var ute å kjørte i sta, så jeg mange som hadde bytta. og jeg hadde bestemt meg for å vaske bilen i dag, så da klarte jeg ikke å dy meg med felgene. er bart på veiene i fredrikstad, og går håpe det hholder seg sånn. mulig jeg kan få tatt noen bilder i morgen

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja. var ikke så eldig akkurat i dag jeg da. noen som ikke ville at jeg skulle ha på sommerfelgene ennå. punkterte selvfølgelig første dagen med dem på. får bare håpe felgen er like hel!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja. var ikke så eldig akkurat i dag jeg da. noen som ikke ville at jeg skulle ha på sommerfelgene ennå. punkterte selvfølgelig første dagen med dem på. får bare håpe felgen er like hel!

 

 

ai.. surt.. hehe...

åssen felg er det?

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ai.. surt.. hehe...

åssen felg er det?

Vet ikke hva de heter jeg. legger ved et bilde av en annen bil. jeg kjøpte de av han. Felgene kler bilen min mye bedre thumpsup

Nå kjøper jeg to nye bakdekk og valser før jeg setter de på igjen. må se å få senka snart å! bilen sto i sta så bakdekket var helt oppe i hjulbuen. da jeg så det, skjønte jeg at jeg må få senka den fort!

DSC05761.jpg

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår