Gå til innhold

Min hvite fine golf:)

Ranger emnet


Doser_86

Anbefalte innlegg

Takker for den. den er ikke senka noe, så den vil bli mye lavere! men jeg liker store ting, hehe, så felgene holder seg nok store. men de skal byttes ut etterhvert.

Hei Doser_86 !!

Det skjer lite på tråden din for tiden,ingenting nytt med bilen å dele med oss andre?

Skjer ikke så alt for mye med min heller da,men litt har jeg fått gjort.Ta en titt...

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=72792

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 548
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takker for den. den er ikke senka noe, så den vil bli mye lavere! men jeg liker store ting, hehe, så felgene holder seg nok store. men de skal byttes ut etterhvert.

 

Skal du fortsatt bruke 205/40-17 da? Noen som valser bra og billige i Østfold da? :) Pris..?

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Doser_86 !!

Det skjer lite på tråden din for tiden,ingenting nytt med bilen å dele med oss andre?

Skjer ikke så alt for mye med min heller da,men litt har jeg fått gjort.Ta en titt...

 

http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=72792

Skjedd lite nå gett, lommeboka sier stopp, også kanskje litt for mye festing i framtida. Men jobber som F om dagen for å få fortsatt projektet.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du fortsatt bruke 205/40-17 da? Noen som valser bra og billige i Østfold da? :) Pris..?

Skal fortsatt ha 205/40-17 forran ja, og 215/40-17 bak. powerzone valser vist for 250kr buen ca. jeg skal valse hos dem

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal fortsatt ha 205/40-17 forran ja, og 215/40-17 bak. powerzone valser vist for 250kr buen ca. jeg skal valse hos dem

 

Mye skal du valse? Tar Powerzone dette "på dagen"? :)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye skal du valse? Tar Powerzone dette "på dagen"? :)

Mye jeg skal valse vet jeg ikke, bare så jeg får plass til dekka. du må nesten bare ringe å høre med dem

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mye erfaring med valsing, men jag hadde aldri valsa skjermene mine uten jeg viste at det var gjort 100% rett grunnarbeid....

 

Hvor mye klarer de å gjør rent og hvor mye antirust/tectyl klarer et firma å bruke på en skjerm som de tar 250 for?

 

Rust rust rust...ja det kommer... (helst bak)

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mye erfaring med valsing, men jag hadde aldri valsa skjermene mine uten jeg viste at det var gjort 100% rett grunnarbeid....

 

Hvor mye klarer de å gjør rent og hvor mye antirust/tectyl klarer et firma å bruke på en skjerm som de tar 250 for?

 

Rust rust rust...ja det kommer... (helst bak)

 

Litt enig med deg der altså, prøv å få være i nærheten når tingene blir gjort, og se at dem gjør det skikkelig, for rusten den kommer før eller siden, men så lenge de gjør skikkelig rent før de valser, noe som de må gjøre for å få det skikkelig til, og smører nok og tjukk nok antirustmiddel på, skal det ikke være no prbolem.

Skal du valse/bredde hjulbuen din må du nok sparkle på utsiden og lakke oppigjen, men visst du bare skal brette inn kanten pleier dette å gå bra.

 

Mvh

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke mye erfaring med valsing, men jag hadde aldri valsa skjermene mine uten jeg viste at det var gjort 100% rett grunnarbeid....

 

Hvor mye klarer de å gjør rent og hvor mye antirust/tectyl klarer et firma å bruke på en skjerm som de tar 250 for?

 

Rust rust rust...ja det kommer... (helst bak)

Dette er ikke noe problem, siden jeg ikke skal gjøre det før jeg skal hellakkere bilen. derfor jeg ikke har gjort det ennå å.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke noe problem, siden jeg ikke skal gjøre det før jeg skal hellakkere bilen. derfor jeg ikke har gjort det ennå å.

 

Tenkte ikke på at lakken ville sprekke...

Men jeg kan umulig tenke meg det blir gjort noe ordentlig reint før kanten blir bretta inn. Hvor mye får man gjort på et verksted for 250 kroner nå om dagen egentlig?

 

Tenk på det bare, for om 1-2 år kan jeg nesten garatere deg det har rusta gjennom (selv om du har ny lakk)

Dodge D200, 79 mod -- Daihatsu Rocky 2,8TD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke på at lakken ville sprekke...

Men jeg kan umulig tenke meg det blir gjort noe ordentlig reint før kanten blir bretta inn. Hvor mye får man gjort på et verksted for 250 kroner nå om dagen egentlig?

 

Tenk på det bare, for om 1-2 år kan jeg nesten garatere deg det har rusta gjennom (selv om du har ny lakk)

nesten sikker på at det vil sprekke! så det må nok sparkles å hele pakka, og jeg skal være der mens det gjøres. dette skal nok ordne seg. vær litt positive æ!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips, bytt ut speilene til originale, lakkert i bilens farge. Gir bedre helhet.

Ellers så jo bilen fin ut :) Er ikke så glad i styling på disse bilene, og er mer glad i cleant, men smaken er som baken. Den ser jo fin ut! :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte ikke på at lakken ville sprekke...

Men jeg kan umulig tenke meg det blir gjort noe ordentlig reint før kanten blir bretta inn. Hvor mye får man gjort på et verksted for 250 kroner nå om dagen egentlig?

 

Tenk på det bare, for om 1-2 år kan jeg nesten garatere deg det har rusta gjennom (selv om du har ny lakk)

 

Jammen da er det jo bare å gjøre godt rent før man leverer inn bilen da, og smøre godt på etterpå selv. men ærlig talt, å gjøre rent tar no bare 2 min.

- 2002 Passat TDI 4 Motion

- 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976

- 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951

(x) 1993 Golf 3 GTD Special

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen da er det jo bare å gjøre godt rent før man leverer inn bilen da, og smøre godt på etterpå selv. men ærlig talt, å gjøre rent tar no bare 2 min.

nemlig, så er jo ikke noe å mase etter. men jeg viste det ikke, så godt dere sier fra

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen da er det jo bare å gjøre godt rent før man leverer inn bilen da, og smøre godt på etterpå selv. men ærlig talt, å gjøre rent tar no bare 2 min.

 

Hva menes med å gjøre rent da? :)

| -My rides- |

 

 

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår