Gå til innhold

Min hvite fine golf:)

Ranger emnet


Doser_86

Anbefalte innlegg

  • Svar 548
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hei, så bilen din i sverige på mandag, hvis du er russ så jeg deg og :rolleyes:

 

hehe fin bil,så litt rotete ut men men.. hehe kult med karbon panser påå golf 3. og bilden yter jo ikke rettferdighte for bilen da.. mye finer i real life.. hehe

Det stemmer nok det. vant klassen min å greier :win

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er justerbart senkesett bestilt, håper å få det i løpet av et par uker. Og i morgen ringer jeg lakkern for å høre på pris for hellakkering. Ny kasse i bagasjerommet blir det snart også. får håpe det blir ferdig til Gatebil på rudskogen.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er justerbart senkesett bestilt, håper å få det i løpet av et par uker. Og i morgen ringer jeg lakkern for å høre på pris for hellakkering. Ny kasse i bagasjerommet blir det snart også. får håpe det blir ferdig til Gatebil på rudskogen.

 

Hvor mye ga du for senkesettet? og hvor mye senker det??

1994 Golf III GTI 16v :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5000.- vil jeg tro, hvis han har kjøpt supersport fra TOP_GUN

 

og det senker fra 0mm til 100mm

det stemmer det.

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, i kveld var jeg ute på en "råne" runde i byen. Politiet kom i møte med meg, og så fort vi hadde pasert hverandre så titta jeg i speilet og så han snudde. han kjørte etter meg noen minutter før han blinket med lysa og jeg måtte stoppe inn på siden. fikk skryt av at bilen var pen. fine felger og tøff dim. men han skjønte ikke at jeg gadd å bruke så mye penger på bilen, syntes heller jeg skulle bruke pengene på dama jeg hadde i passasjer sete. etter et par tre runder rundt bilen så begynte han å skrive i boka si. måtte jo bli et ekstra punkt, siden når han kjørte bak meg, så kunne jeg jo ikke la være å blinke ut av kryss, så han la også merke til at jeg hadde hvite blinkys bak.

Endte med mangel lapp som det står følgene i:

- Banner i frontrute

- Hvite blink bak

- 215 dekk, med 175 i vognkort

- Senking?

 

Har to dager på meg å vise den.

Tusen takk onkel!!!!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, i kveld var jeg ute på en "råne" runde i byen. Politiet kom i møte med meg, og så fort vi hadde pasert hverandre så titta jeg i speilet og så han snudde. han kjørte etter meg noen minutter før han blinket med lysa og jeg måtte stoppe inn på siden. fikk skryt av at bilen var pen. fine felger og tøff dim. men han skjønte ikke at jeg gadd å bruke så mye penger på bilen, syntes heller jeg skulle bruke pengene på dama jeg hadde i passasjer sete. etter et par tre runder rundt bilen så begynte han å skrive i boka si. måtte jo bli et ekstra punkt, siden når han kjørte bak meg, så kunne jeg jo ikke la være å blinke ut av kryss, så han la også merke til at jeg hadde hvite blinkys bak.

Endte med mangel lapp som det står følgene i:

- Banner i frontrute

- Hvite blink bak

- 215 dekk, med 175 i vognkort

- Senking?

 

Har to dager på meg å vise den.

Tusen takk onkel!!!!

 

Kjipe greier...

 

Ble selv stoppet av purken natt til søndag... Var ikke like ille for meg da, hadde bare et baklys og et bremselys som ikke funka...

(X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V

(X) Fotgjenger

(X) 93 VW Golf III 1,8l

(X) 85 Audi 80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endte med mangel lapp som det står følgene i:

- Banner i frontrute

- Hvite blink bak

- 215 dekk, med 175 i vognkort

- Senking?

 

Banneret er lett å fjerne, neglelakkfjerner gjør susen...

Kjøp deg et par oransje 21w pærer og en boks med jalla kromlakk, så har du ordentlige pærer med rett farge..

Få tak i forhandleren som solgte deg dekkene og felgene dine og be ham skaffe papirer på at du er innenfor lovlige dimensjoner..

Og har du senking så bestiller du 4hjulskontroll, lysjustering og bremsavlastningsventil justering(fan for en setning) og en kontroll time hos Biltilsynet, da skal det være i boks..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

banneret kjørte jeg bare et knivblad under og dro av. har fiksa blinklysa, og vert på bilforhandleren å sjekka at dekk dimmen min er innen for grensa. 3mm faktisk. men tenkte jo ikke på å få med papirer på det. bilen er ikke senka ennå, men snuten ville ikke tro på meg. men det finner dem jo ut i morra. jeg har ikke tid til å vise den i morra, så eksen min skal ta det for meg. får få ho til å banke det inn i hodet dems at dekka mine er innen for grensa.

men må ha ny banner! kan jo ikke ha e frontrute som ser så stor ut. var uvant å se den uten banneren!

2006 Volkswagen Transporter 1.9Tdi (Arbeidsbil)

2003 Volkswagen Passat 1.9Tdi 130hk (Stasjonsvogn)

2001 Volkswagen Passat 1.6 (Solgt)

1994 Volkswagen Golf3 1.4 (Solgt)

1986 Audi 100 2.2l (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår