Gå til innhold

NeonMuffler: Bmw 318i - BMW 335tic prosjekt

Ranger emnet


NeonMuffler

Anbefalte innlegg

lest i 2 timer i strekk nuh, 59 sider xD

genial bil neon, dette er skikkelig kult aldri hørt om noen som har gjort det så bra i den alderen lykke til videre, håper på og se deg og bilen på treff og lignende med tiden

 

Mvh. Joachim

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

der var mangog50 sider ferdiglest... var som en DYRISK god bok d dær:P ennå jeg ikke er glad bøker, uansett, er ikke bmw fan for fem flate øre men det var nesten så jeg ble frelst etter å ha lest denne topicen=)=) du får bare stå på videre og fortsette det imponerende gode arbeidet for å få dn RÅESTE biln i gjengen når du endelig fyller 18 år.. l

 

urer litt p hvordan det blir med bakaksel? og forsåvitt resten av udnerstellet.. husk at d ntter ikke å ha MASSE hester vis du ikke klarer å få dm ned i bakken! regner med sperret aksel, kanskje 70% eller no sån? har du funnet ut noe av dette?

 

og nok engang, ett SINNSYKT rått prosjekt og er mektig imponert av arbeidet ditt og bra at du legger sjela ned i bilen.. det er viktig for å få ett rått resultat!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten fulgte jeg med på denne tråden.. Men 80-90 sider med poster det folk skriver "kult" "fett prosjekt" og "stå på" har for min del ødelagt denne tråden totalt. Synd, det så bra ut, og resultatet blir sikkert bra også. Prosjekt-tråden derimot er helt ødelagt for min del. Jeg skriver dette nå, fordi jeg regner med at jeg ikke klarer å ødelegge tråden noe mer, hvis noen mener noe annet, få en moderator til å slette innlegget mitt. Men i mine øyne er altså dette en tråd som har blitt totalt herpa av off-topic-prat..

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor handla du de breie m3 skjermene dine ?

 

og hvor mye betalte du?

 

Bakskjermer i glassfiber er kjøpt av en svenske. Koster 700 pr stk. Mener mail adressen hans står i en tidligere tråd her. Forskjermer er originale M3 skjermer.

Imponert...men ikke overrasket.

Låven racing.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Fy Faen denne topicen er lang.

Hehe, Bilen hans er verdt det da.

Den kommer til å bli grise feit.

Må sette den ved siden av Lada`en, å ta et bildet.

Hehe.......

 

Haha, DU som har den ladaen, gliste godt når jeg og noen kompiser

sto på Hydro etter treffet i Drøbak rett før jul, den bilen var sjef

- Toyota Hilux / Taro, 1996 mod

- Nissan Navara, Mountain truck, 2006

- Mitsubishi Pajero 87 mod.

- Chevrolet Tahoe 2005 mod.

- Toyota Hilux x-cab 2007 mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår