Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

Skal lakkere der ja, det er neste gjenstand som skal lakkes med ratt og noen andre diverse ting.

Ja det er ganske WOW med sølv, men jeg er typen som liker den stilen. Tenkte på å bruke fargen som var på bilen, men jeg tror det ville blitt mer dystert...jeg vil at det skal si JIIhhaaa når man ser fargen :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by acoupe

Hehe....vel...lyden blir jo ganske høyere når panseret er oppe, er ganske saftig isolert på undersiden av hooden så lyden er ikke så høy når den er nede.

*Host host, fjerne unødvendig og dustete isolering under panser,host*

*Host, mindre vekt og mere dumplyd,host*

Hehe, e visst litt forkjøla ja:D :D

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by jettamaster

kult prosjekt.:)

du seie at du skal ha blå tennkabler. kor får man det? eller i andre farger.?????

Jeg vet man kan få tak i det, men er litt usikker på hvor.

Her er ett bilde av en motor med røde tennkabler, lyser bra opp spørr du meg :

slide_15.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jasså jasså.. :P blir bra detta stian :)

Du et spm, du har rimelig peil på anlegg har du ikke? Sku hatt no hjelp i ny kjerra da jeg får den med å koble no greier hvis jeg ikke får det til sjøl. hehe, hvis du føler for det da :P

 

Dreiv å sku koble inn dvd spellern i golfen her om dagen men satt med over 4 m med kabel i fanget jeg ikke visste åssen sku kobles så fant ut at jeg sku vente te ny kjerra kommer.. hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

jasså jasså.. :P blir bra detta stian :)

Du et spm, du har rimelig peil på anlegg har du ikke? Sku hatt no hjelp i ny kjerra da jeg får den med å koble no greier hvis jeg ikke får det til sjøl. hehe, hvis du føler for det da :P

 

Dreiv å sku koble inn dvd spellern i golfen her om dagen men satt med over 4 m med kabel i fanget jeg ikke visste åssen sku kobles så fant ut at jeg sku vente te ny kjerra kommer.. hehe

Har ikke sååå mye peil på å koble anlegg, kjenner folk som kan en del mer enn meg hvis du trenger hjelp.

Hva slags ny bil snakker vi her da ?:D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

Har ikke sååå mye peil på å koble anlegg, kjenner folk som kan en del mer enn meg hvis du trenger hjelp.

Hva slags ny bil snakker vi her da ?:D

 

hehe.. aki, hvis du vil kan du sikkert bare se på det :P heeh

hvis jeg får lån ( snakker med banken i morra) så blir det en 3r gti 8v som står på moelv.. gått 133000, 93 mod, så og si strøken etter det jeg kunne se, tremeningen min som selger den så får den for 65 000, hvis jeg ikke får lån står dnb i lys lue på mobil i morra :P

 

Kan se bilen her

 

GTI

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

 

hehe.. aki, hvis du vil kan du sikkert bare se på det :P heeh

hvis jeg får lån ( snakker med banken i morra) så blir det en 3r gti 8v som står på moelv.. gått 133000, 93 mod, så og si strøken etter det jeg kunne se, tremeningen min som selger den så får den for 65 000, hvis jeg ikke får lån står dnb i lys lue på mobil i morra :P

 

Kan se bilen her

 

GTI

Var fin den der da, kanskje litt for glorete etter min smak men ellers knall ;)

Men jeg synes egentlig golfen du har nå er finere jeg men :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

Var fin den der da, kanskje litt for glorete etter min smak men ellers knall ;)

Men jeg synes egentlig golfen du har nå er finere jeg men :D

 

den er penere irl, den leppa foran er død, tålte ikke vinteren så org leppa sitter på nå, pent syns jeg, men kjøper jeg den så blir den litt forandra i hvertfall, nye lykter og zender panser med scoop og bad look er planen hittil.. tror det blir penere da..

Den jeg har nå er så og si pen den og, men denna holder lengre ass, den vinylklædden jeg har nå har gått 110 000 mer enn den her.. hehe.. med tanke på at jeg kjører 6 mil til og fra jobb så er det greit med en bil med mindre km og som kanskje ikke risikerer å stoppe midt mellom ringebu og lillehammer.. Også vil jeg ha en bil der jeg kan sette min egen "stil" på liksom, blir et prosjekt ut av denne tenker jeg, selvom det er gjort litt med den, alltids noe å finne til de.. hehe

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg hadde slike blå før men dei var fra biltema, men no er dei svarte. biltema kabler er livsfarlege.

det var eit firma som heite "racetech" som låg i oslo området men er nedlagt no. dei hadde tennkabler som du lagde til sjølv og dei hadde gule, røde, blåe, grønne og mangen andre farger. å eg og veit at det finst men kor???????

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår