Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by PerryZaphire

er du kjent der? if so... så vet du hvor hunndalen er... er et industriområde der med masse bilbutikker å sånn... Toyota blant annet... er rett nedenfor Toyota :)

 

var på den nye bilextra i hunndalen for litt siden, er vel sikkert ikke langt unna der vil jeg tro ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

er jeg egentlig litt usikker på, forige eier sa at det var 200hk, men jeg har ikke bestemt meg ennå...går mer enn bra nok :D

 

fliser meg med mine stakkarslige 115 da i hvertfall..

meeeen, satser på fet look je.. fått nok av motor.. bare trøbbel kommer jo kanskje litt ann på hva man kjøper og da men.. håper jeg har gjort det bra nå :) hehe:D :D

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hm... husker ikke helt hvor bilextra er :(

men du vet... når du kjører fra statoil på mjøsstranda... og opp mot hunndalen på den nye veien der... så kommer du først til 1 rundkjøring... rett frem i den så kommer det en rundkjøring til... der skal du opp mot venstre... rett etter at du er ute av rundkjøringa så kommer det en avkjøring til høyre... opp der skal du.. sivesind kjøkken tror jeg ligger der... følg veien opp så ser du snart Gjøvik billakkering til venstre for deg... rett etter der skal det ligge :)

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

 

fliser meg med mine stakkarslige 115 da i hvertfall..

meeeen, satser på fet look je.. fått nok av motor.. bare trøbbel kommer jo kanskje litt ann på hva man kjøper og da men.. håper jeg har gjort det bra nå :) hehe:D :D

 

håper på å få motor og utseende jeg :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

 

håper på å få motor og utseende jeg :D

 

hehe.. :D fett det og da, hvis man gjør det ordentlig å ikke no piss mekk.

Planer for no mer enn den rs fangeren a? :D

 

Min har gått bare 134 000km da, så hvis jeg vil ha no mer ut av den så er det fortsatt potensiale i den, turbo el no greier kanskje, men de pengan som styrer det

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

 

hehe.. :D fett det og da, hvis man gjør det ordentlig å ikke no piss mekk.

Planer for no mer enn den rs fangeren a? :D

 

Min har gått bare 134 000km da, så hvis jeg vil ha no mer ut av den så er det fortsatt potensiale i den, turbo el no greier kanskje, men de pengan som styrer det

Blir nok sideskjørt og bakfanger etter hvert, så skal rsfangeren moddes med små tåkelys så langt ned så mulig så man ser hvor lav den er :D

Så blir det nok en bakrute senker, embelem fri grill og grillist....men det er som du sier, penga styrer :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by olehenri

Min har gått bare 134 000km da, så hvis jeg vil ha no mer ut av den så er det fortsatt potensiale i den, turbo el no greier kanskje, men de pengan som styrer det

 

km. standen har igrunn lite å si om du skal trimme :) er motoren velholdt og ikke slitt istykker så er ikke km standen noe problem..

 

skal du trimme stort (turbo) så lønner det seg anyways å forsterke/bytte slitedelene i motoren.

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by acoupe

Blir nok sideskjørt og bakfanger etter hvert, så skal rsfangeren moddes med små tåkelys så langt ned så mulig så man ser hvor lav den er :D

Så blir det nok en bakrute senker, embelem fri grill og grillist....men det er som du sier, penga styrer :D

 

hehe.. :P blir bra vett.. hadde hatt komplett jeg hvis skjørta som var med var lakkert og front leppa ikke var dau :(

Bakfangeren er litt lav og.. hehe

Lillehammer SUCKS for styla biler :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PerryZaphire

 

km. standen har igrunn lite å si om du skal trimme :) er motoren velholdt og ikke slitt istykker så er ikke km standen noe problem..

 

skal du trimme stort (turbo) så lønner det seg anyways å forsterke/bytte slitedelene i motoren.

 

motor i bra stand vett ;) hehe.. skal det trimmes skal det gjøres orentlig.. ikke no sjølmekk! Skal inn på verksted / tuning firma å gjøre det, ja, dyrt men verdt pengene. hehe. alt som skal gjøres på bilen min skal gjøres ordentlig, alt jeg har hatt på de andre har vært sjølmekk, noe jeg ikke har sansenfor :P

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjølmekk er innovativt men da bør en jo ha såpass peil at det blir bedre enn om ett "profft" verksted gjør det :P

 

men klart... er du ikke reodor felgen så er det verdt å bruke folk som kan det de driver med... selv om det koster så får man litt mere igjen for det og :)

 

Stian... om du vil bli med til valdres en dag så skal jeg ordne bremsing av bilen din hos protrim :) 750kr

 

Ikke noe køddebenk..

Perry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår