Gå til innhold

Mitt lille Corrado "prosjekt"

Ranger emnet


acoupe

Skal jeg beholde fargen på bilen?  

107 stemmer

  1. 1. Skal jeg beholde fargen på bilen?

    • Ja, fargen du har er veldig fin
      39
    • nei, du har en kjedelig farge
      14
    • Kommer ann på hvilken farge du evnt lakker den om i
      55


Anbefalte innlegg

Ja legg ut bilde så fort du kan :D kan bli en liten bestillig fra meg hvis det funker bra, ekke så dyrt heller det kan jeg tenke meg?

 

Skal montere tilbake det meste i morgen bortsett fra dørtrekket, så da ta noen bilder da...men legger ut noen andre bilder når jeg kommer hjem i kveld !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.9k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Blitt dårlig med bilder, men det er fordi jeg ikke har montert tilbake så mye enda.

Men jeg har nå i en tid surva fordi at ladetrykksmåleren min viste at jeg kun ladet 0.4 bar, så jeg tok fatt i problemet og fant ut at det harde plastikkrøret etter gummislangen fra g-lader ned til IC var tung teipet, pent dekket med litt oljesøl og møkk.

Prøvde da og ta av litt av teipen i dag men da ladet bilen såvidt 0.3 bar.

Så da stua jeg og noen kamerater oss i en garasje og monterte av IC og røra til det for å se hva problemet var, og da fant vi jaggu ut at røret var passe voldtatt og pluss litt til !

Hadde ingen nye rør å bruke, så ved bruk av varmt lim, smelta plast og døkk teip så ordna oss en midlertidlig opplegg.

Er fremdeles litt lekk igjen på den lille gummislangen mellom det harde plastrøret og IC, dette skal fixes snart.

Men vips så var alt montert tilbake og etter en heftig prøvetur så var survinga erstatet med latter, gull og grønneskoger og 0.8 bars ladetrykk :D

 

 

Noen få bilder :

 

Lekkert :

IMG_0003.jpg

Pyntelig liten sprekk :

IMG_0004.jpg

Alt ordner seg om man vil :

IMG_0008.jpg

Her monteres alt tilbake, Espen til venstre, meg i midten og Ole morten til høyre :

guttaptur.jpg

Under construction :

IMG_00144.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by PerryZaphire

tja.... røret koster deg vel en 20-50kr maks og samco slangene koster vel maks 400kr tilsammen. (tok i litt der men)

ser fett ut :D

kjøpte ett rustfritt rør, altså i krom på ca 40 cm, og det kosta 170 kr..tror det var 2,5"....så om ikke du fixer noe gopriser så tror jeg det blir litt for dyrt for meg akkuratt nå uansett :D

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Mandel

det var i allefall utrolig stor forskjell fra hvordan bilen gikk før, og til hvordan den gikk nå, spant jo i flere av gira på bar asfalt jo :D

nei, sku hatt en radoG60 her i går'n og :D

 

snakker vi lunsj i morra eller DonRocco?

 

Vart plutselig litt mer gøy å kjøre nå gitt :D

Tror vi snakker en liten vrengt lure lunsj ja !!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår