volvo242-1981 Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Bil: Volvo 240 Forsterkere: Genesis Resten blir antageligvis god blanding av merker. Utfordrer eller amatørklasse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn W Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Blir nok med jeg og.:cool: Siter Bjørn M Wilhelmsen Trur du æ røyke når æ koble... http://www.altabilstereo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Perel Import Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Blir å konkurrere med Civic`n i år. Expertklassen for meg som er importør ja.. Oppdatering av bygg og komponenter kommer her: http://www.perel-import.com/index.php?linkid=120040714040748 snart.. Siter BS Bildeler AS http://www.bsbildeler.no post@bsbildeler.no Tlf: 4144 8000 En fusjon av Perel Import & Re:Style Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZombiE Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Håper jeg kommer igang i starten av sessongen... Stiller vel i amatør eller utfordrer... Bil, -95 Opel Vectra med utstyr fra Alpine. Gleder meg :D Siter "Gott schuf Adam, und Adam den Opel" -79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS! -00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS! -79 Opel Kadett C City 1,2N -95 Opel Vectra 2,0i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Januar 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2005 Jæ kjem!!! :) Bmw525IX med Jlaudio Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Originally posted by volvo242-1981 Bil: Volvo 240 Forsterkere: Genesis Resten blir antageligvis god blanding av merker. Utfordrer eller amatørklasse Hva slags Genesis-amper skal du bruke?? :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Januar 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2005 Det går rykter i Morel-garasjen også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TLAudio Skrevet Mars 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2005 Her har det ikke skjedd mye den siste tia,nei.. Både jeg og Søster's blir med i 2005 sesongen. Etter uventet godt resultat for meg i 2003 og Siv ifjor, har vi nå bestemt å satse sammen med begge biler under navnet "Team Liseth Audio" He he... Skoda Octavia: En av amatørklassene, mest sannsynlig sound only. Kenwood Amega Rodek Rockford Fosgate Stinger Chrysler Neon: Mest sannsynlig Utfordrer 30.000. Alpine Lightning Audio ( mulig det også blir RF her og ) Stinger Gleder oss til sesongstart!! Sees iallefall på Gatebil Vålerbanen og Rudskogen.. Er vel ganske "bankers" at vi skal på Tynset treffet også.. Siter Jan Ove Liseth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg